خبر فوری: امکان گروگان گیری سران اصلاحات توسط کودتاچیان!


فیس بوک رسمی آقای میرحسین موسوی خبر داد: در صورت گروگان گیری هر کدام از سران اصلاحات، وعده ما:" انقلاب به سمت آزادی!" این سایت مرتبط به رئیس جمهور منتخب، همچنین خواستار اطلاع رسانی برای مراسم شب قدر با سخنرانی محمد خاتمی درمرقد امام و با حضور مهدی کروبی و میر حسین موسوی شد. ضمنا برنامه جنبش سبز برای مراسم روز قدس چهارشنبه اعلام خواهد شد. لطفا اطلاع رسانی کنید...

گزارش دیگری از تجاوز و قتل توسط مزدوران خامنه ای

برخی از سایت های اینترنتی نام یکی دیگر از زنان قربانی تحولات پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران را منتشر کرده اند. براساس این گزارش ها، زنی به نام سعیده پور آقایی (آمایی) به دلیل دادن شعار الله اکبر از بام خانه این خانواده واقع در خیابان دولت تهران توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت و پس از بیست روز، جنازه او در یکی از سردخانه های صنعتی جنوب تهران توسط مادرش شناساسی شد.
پایگاه اطلاع رسانی پارلمان نیوز، متعلق به فراکسیون خط امام در مجلس، و سایت نوروز، متعلق به جبهه مشارکت ایران اسلامی، از جمله سایت هایی هستند که مطالبی را در مورد این زن جوان منتشر کرده اند.
در این گزارش ها آمده است که نهادهای امنیتی از تحویل جنازه به خانواده پورآقایی خودداری ورزیدند و در عوض، جنازه را به طور مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا به خاک سپردند.قطعه 302 بهشت زهرا همان بخش از گورستان عمومی تهران است که اخیرا اخباری از دفن مخفیانه تعدادی از کشته شدگان اعتراضات پس از انتخابات در آن انتشار یافته و به گفته مقامات بهشت زهرا، مخصوص دفن اجساد افراد بی نام و نشان است.
ظاهرا دلیل خودداری مقامات امنیتی از تحویل جنازه سعیده پورآقایی به خانواده و دفن مخفیانه او در قطعه 302 تلاش برای جلوگیری از آشکار شدن نشانه های تجاوز و قتل در بازداشتگاه بوده است.
همچنین، گفته شده است که ماموران دولتی به منظور محو آثار تجاوز به عنف، بخشی از بدن این زن جوان را با اسید سوزانده بودند.
براساس این گزارش ها، خانواده پورآقایی تحت فشار قرار گرفتند تا علت مرگ دخترشان را بیماری کلیوی اعلام دارند.
مراسم ختم سعیده آقایی روز شنبه این هفته در مسجد جامع قلهک پرگزار شد و برخی سایت های اینترنتی از حضور برخی از معترضان به نتیجه انتخابات از جمله میرحسین موسوی در این مراسم خبر داده اند.
سعیده پورآقایی فرزند عباس پورآقایی از مجروحان شیمیایی جنگ ایران و عراق بود که دو سال پیش درگذشت.
مقامات دولتی هنوز در مورد گزارش تجاوز و قتل این زن جوان به دست ماموران امنیتی اظهار نظری نکرده اند.
پیش از این گزارش های مربوط به بازداشت، تجاوز به عنف و قتل زن دیگری به نام ترانه موسوی به طور گسترده در برخی رسانه های داخلی و بین المللی انتشار یافت.
در این گزارش ها نیز آمده بود که ماموران به منظور از میان بردن آثار شکنجه و تجاوز، جسد این زن را سوزاندند و در بیابان های اطراف قزوین رها کردند.
در پی انتشار این گزارش ها، تلاش هایی از سوی مقامات دولتی برای تکذیب آن صورت گرفت و از جمله رادیو و تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی به پخش مصاحبه ای با خانواده شخصی به نام ترانه موسوی مبادرت ورزید که در آن، مصاحبه شوندگان از زنده بودن خویشاوند خود خبر دادند.
در روزهای بعد، گزارش شد که افراد مصاحبه شونده نسبتی با مقتول نداشته اند.

منبع: بی بی سی

کروبی: روز قدس بار ديگر قدرت مردم را خواهيد ديد

دبیرکل حزب اعتمادملی گفت: "در روز قدس نیز بار دیگر قدرت مردم را خواهید دید و متوجه می‏شوید که مردم از چه فکر و اندیشه‏ای حمایت می‏کنند، زیرا مردم خودشان می‏فهمند و درباره آنچه روی داده است داوری می‏کنند. این فشارهایی که بر فعالان سیاسی و دانشگاهی وارد می‏شود نشان‏دهنده ضعف است و ما در برابر این فشارها ایستادگی می‏کنیم و مصمم و با اراده به راه خود ادامه می‏دهیم."
به گزارش پایگاه خبری سحام‏نیوز، مهدی کروبی در جلسه شورای مرکزی حزب اعتمادملی که عصر شنبه برگزار شد گفت: "اکنون در شرایط خاصی قرار داریم ولی باید در این شرایط نیز کار تشکیلاتی و حزبی را با جدیت ادامه دهیم و در این راستا باید به برنامه‏ریزی بپردازیم."
وی با تاکید بر اینکه حوادثی که روی داده نباید منجر به سرخوردگی و انفعال شود گفت: "نباید حوادثی که روی داده موجب انفعال شود بلکه باید نشان دهید که مصمم هستید و از میدان بیرون نمی‏روید. بنابراین غم توقیف روزنامه و سایت را نخورید بلکه نشان دهید که با اراده به راه خود ادامه می‏دهید. تقسیم رای که در عرصه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری صورت گرفت پیامی داشت، مبنی بر اینکه بگویند شما جایگاهی ندارید، ولی بنده بدون توجه به این مسائل با قاطعیت به راه خودم ادامه دادم و ما باید در میدان حضور داشته باشیم و نشان دهیم که زنده هستیم."
دبیرکل حزب اعتمادملی تصریح کرد: "باید در این دوران سخت، پایمردی و ایستادگی کنیم و این روزهای سخت هم به زودی می‏گذرد." وی سپس با ابراز تاسف نسبت به برخوردهایی که صورت گرفت افزود: "متاسفانه با این شیوه برخوردی که در پیش گرفته شده‏است به سمت یک چاه ویل حرکت می‏کنند و هیچ کس نمی‏داند که سرانجام به کجا خواهیم رسید. هرچه فکر می‏کنیم نمی‏توانیم به تحلیل درستی از اتفاقی که افتاده است برسیم و سرنوشت مشخص نیست ولی من امیدوارم که هر چه است به منافع ملی کشور ضربه‏ای وارد نشود."کروبی با اشاره به شرایطی که اصلاح‏طلبان در آن قرار گرفته‏اند افزود: "اکنون امکاناتمان بسیار محدود است و اینطور تحت فشار هستیم، بسیاری از کسانی که دانشگاهی بودند و یا فعالان سیاسی که از ما حمایت کردند هم تحت فشار قرار دارند و در شرایط سختی قرار داریم ولی باید ایستادگی کنیم تا از این هم عبور کنیم."
کروبی با اشاره به هجمه ای که به وی به علت نگارش نامه‏ای به هاشمی رفسنجانی شد گفت: " من هیچ‏گاه بدون سند حرف نمی‏زنم و هرگاه حرفی زده‏ام تا آخر پای آن ایستاده‏ام و تا جایی که بتوانم از حقوق مردم دفاع می‏کنم." وی با اشاره به دادگاه‏های نمایشی که برای فعالان سیاسی برگزار می‏شود گفت: "در این جلساتی که برگزار شد، این چهره‏ها می‏گویند که تقلبی در انتخابات صورت نگرفته و خارجی‏ها در حوادث پس از آن دخالت داشتند. من نمی‏دانم که این حرف‏ها در چه شرایطی مطرح می‏شود، ولی من می‏خواهم این را بگویم که وقتی فردی از درون زندان و در شرایط خاص می‏گوید که در انتخابات تقلب نشده اثری در افکار عمومی ندارد."وی خطاب به مسئولان گفت: "شما که مدام می‏گویید در انتخابات تقلبی نشده و این افراد هم که این را در این شرایط خاص و تحت فشار تکرار می‏کنند، پس دیگر ترس شما از چیست. اگر شما به گفته‏های خود اعتقاد و اطمینان دارید یک برنامه‏ای را در تلویزیون برگزار کنید و استدلال های خود را برای اینکه تقلبی صورت نگرفته بیان کنید و آن‏گاه از طرف ما هم دو نفر می‏آیند و استدلال‏های خود را مطرح می‏کنند. شما که معتقدید مردم خود می‏فهمند اجازه دهید که قضاوت نهایی با مردم باشد."مهدی کروبی سپس اظهار داشت: "شما در روز قدس نیز بار دیگر قدرت مردم را خواهید دید و متوجه می‏شوید که مردم از چه فکر و اندیشه‏ای حمایت می‏کنند، زیرا مردم به قول شما خودشان می‏فهمند و درباره آنچه روی داده است داوری می‏کنند. این فشارهایی که بر فعالان سیاسی و دانشگاهی وارد می‏شود نشان‏دهنده ضعف است و ما در برابر این فشارها ایستادگی می‏کنیم و مصمم و با اراده به راه خود ادامه می‏دهیم."وی در نهایت خطاب به اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت: "به مانند همیشه این روزهای سخت نیز می‏گذرد و دوباره روزنامه و سایت هم فعال خواهند شد. بنابراین شما باید با اراده و مصمم به راه خود ادامه دهید و با برنامه‏ریزی با جدیت به فعالیت تشکیلاتی و حزبی خود بپردازید."

در سال 56 می توانستیم به چه کشور هایی بدون ویزا سفر کنیم؟


پیش از انتخابات آقای میرحسین موسوی در پاسخ به سخنرانی که گفته بود، طبق یک تحقیق که توسط یک موسسه خارجی انجام شده است. اعتبار گذرنامه ایرانی در میان 194 کشور، رتبه 193 است و به همین دلیل ایرانیان و به ویژه جوانان در سال‌های گذشته به بهانه تحصیل از کشور مهاجرت کرده‌اند، گفت: این مساله جای تاثر دارد.


اکنون در این ویدئو می توانید ببینید که ایرانیان در سال 1356 می توانستند به اکثر کشورهای اروپایی بدون ویزا سفر کنند ولی در حال حاضر ما به عنوان بک تبعه ی جمهوری اسلامی و با پاسپورت ایرانی فقط به یکی دو کشور همسایه و تعدادی جزیره ی توریستی (که این امتیاز را به صورت فله ای به همه ی کشورها داده اند) می توانیم بدون ویزا سفر کنیم. لیست کشورها را در اینجا ببینید .


مگر می شود باور کرد که 24 میلیون ایرانی برای تمدید این بی آبرویی در سطح جهان به بی آبروترین رئیس جمهور دنیا رای داده باشند!





لینک مستقیم به سایت یوتیوب

نمودار زیر برگرفته از سایت Henley & Partners می باشد.

محمد خاتمی: هاشمی‌شاهرودی می‌توانست باشکوه‌تر از قوه‌قضائیه برود

محمد خاتمی تاکید کرد: به‌رغم تمام فشارها برای بیرون کردن اصلاح‌طلبان و عقلای منصف از صحنه، در صحنه می‌مانیم. به گزارش ایلنا، سیدمحمد خاتمی در دیدار با اعضاء شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: «لازم می‌دانم بر این نکته تأکید کنم که اصلاح‌طلبان چه در قالب جمع حاضر و چه در قالب سایر تشکل‌ها، باید با قوت در صحنه حضور یافته و به فعالیت خود ادامه دهند.» وی تصریح کرد: «آنچه که در این ایام رخ داده خود دلیلی است محکم برای حضوری قوی‌تر در صحنه با شعار اصلاح‌طلبی؛ چرا که ما همه دلبسته به انقلاب هستیم نه پشیمان از انقلاب.»
خاتمی افزود: «آنچه موجب می‌شود اصلاح‌طلبان قوی‌تر از قبل در صحنه بمانند این است که امروز مدعیان و احیانا متصدیان بی‌اعتقاد به انقلاب و راه امام(ره) و یا افرادی که از انقلاب پشیمان‌اند با تمام قوا در صدد مسخ و تحریف انقلاب‌اند، اگرچه در ظاهر خود را انقلابی می‌دانند.» وی یاد آور شد: «جمهوری اسلامی‌ در عصر پذیرش اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و عصر نفی استبداد و خودکامگی به عنوان شاهکار حرکت آزادی‌خواهی مردم ایران به رهبری حضرت امام(ره) مطرح شد و با تکیه بر رأی مردم به عنوان محور و مدار در کنار ارزش‌های اسلامی ‌به سرعت نگاه‌ها را به خود معطوف ساخت.» رئیس بنیاد باران تاکید کرد: «آنچه امروز مایه نگرانی است خطری است که جمهوری اسلامی‌، یعنی هم جمهوریت و هم اسلامیت را تهدید می‌کند.» رئیس موسسه بین‌المللی گفتگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها تصریح کرد: «امروز باید مصمم‌تر از پیش بر خواسته به حق جنبش اصلاح‌طلبی یعنی "تغییر" پای فشاریم. مراد ما از تغییر همان‌گونه که از ابتدا گفتیم و در انتخابات اخیر هم بر آن تأکید کردیم بازگشت دوباره به اصول قانونی اساسی و آرمان‌های امام و انقلاب است.» وی در ادامه خاطر نشان کرد: «مگر آنچه مردم در انتخابات فریاد زدند چیزی جز این بود؟ مگر مردم چیزی جز حاکمیت رأی مردم و عدالت و کرامت انسان و اخلاق و بازگشت به اصول قانونی اساسی و حتی بازگشت به مسیر رسیدن اهداف سند چشم‌انداز مطالبه کردند؟» رئیس جمهور سابق کشورمان ادامه داد: «تمامی ‌آنچه امروز نظاره‌گر آن هستیم، انگیزه‌ای بسیار قوی است برای پافشاری مردم بر خواسته‌های به حق خویش و مایه قوت و اعتبار بیشتر جنبشی که خواستار تغییر جهت‌گیری نظام به سمت احیاء اصول متروک و زیر پا گذاشته شده قانون اساسی و ارزش‌هایی است که از امام آموخته‌ایم.» خاتمی تاکید کرد: «امروز هم سخن ما این است که "شائبه بی‌اثر شدن رأی مردم در نظام باید برطرف شود و اعتماد خدشه‌دار شده مردم به عنوان مهم‌ترین پایگاه و پشتوانه اعتبار نظام به سرعت ترمیم شود."» وی ادامه داد: «اتفاقاً این حرف حرف انقلابی است و هرکس خلاف آن را دنبال کند، بر ضد انقلاب و مسیری که امام و مردم در انقلاب برگزیدند، حرکت می‌کند.» رئیس دولت اصلاحات با اشاره به حوادث بعد از انتخابات، اظهار داشت: «بی‌اعتنایی آشکار به نظر خیرخواهان و برخوردهای نامناسب زیان‌های هنگفتی را متوجه نظام ساخت؛ دشمنی با انقلاب و نظام امری است که همواره پس از پیروزی انقلاب به اشکال نظامی، تبلیغاتی و سیاسی و ... وجود داشته و دارد، اما تلاش برای نسبت دادن حرکت آرام و متین مردم در اعتراض به نتایج انتخابات به اغتشاشی که عامل بیرونی دارد اشتباهی بسیار بزرگ وپرهزینه برای نظام بود.» رئیس بنیاد باران یادآور شد: «از ابتدای استقرار جمهوری اسلامی ‌در ایران، بزرگترین هدف دشمنان نظام جدایی مردم از حکومت و حذف سرمایه‌های اجتماعی کشور بوده است.» خاتمی ادامه داد: «آیا آنچه امروز شاهد آن هستیم و همه خیرخواهان نسبت به وقوع آن هشدار داده‌اند جز این است که چهره نظام در جهان غیرمنطقی، خشن، ناسازگار با معیاری مسلم انسانی و اخلاقی، بی‌اعتنا به رأی مردم و حتی بی‌اعتنا به قوانین و موازین خود نشان داده می‌شود؟» وی تصریح کرد: «تهاجم یک طرفه به مردم و نیروهای مورد علاقه مردم و تبلیغات ناجوانمردانه تمامی‌ دستگاه‌ها و تریبون‌ها علیه چهره‌های محبوب و ارزشمند کشور و وابسته نشان دادن اعتراضات مردمی ‌به جریانات پلید و خطرناک تنها با هدف توجیه برخوردهای خشن، غیر قانونی و انحصار طلبانه است.» وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: «آنچه تاکنون رخ داده از جمله برگزاری دادگاه‌ها از سوی هیچ یک از علمای بزرگ دینی، نخبگان حوزه و دانشگاه و جامعه و فرهیختگان، جریان‌های مستقل سیاسی و حتی افکار عمومی‌ مورد پذیرش و تأیید قرار نگرفته است و این خود نشانگر اشتباه بزرگی است که رخ داده است.» خاتمی یادآور شد: «حقوقدانان برجسته و فرهیختگان جامعه، به اتفاق روند بازداشت‌ها، نگهداری دستگیرشدگان، برخورد با خانواده‌ها و وکلای آنها و برگزاری دادگاه را با استدلال‌های روشن حقوقی زیر سؤال برده‌اند و این هشداری است جدی به نظام که به فکر چاره‌اندیشی باشد.» رئیس دولت اصلاحات تاکید کرد: «جریانی خاص امروز به هر روشی و با هر نسبت ناروایی قصد دارد چهره‌های خوش سابقه نظام را به جرم دفاع از حقوق مردم دشمن معرفی کند! این مایه سرافکندگی است که کسانی امروز به خاطر دفاع از حقوق مردم و خواست تطبیق روش‌ها با اصول قانون اساسی، آیین دادرسی و حقوق شهروندی مورد حمله‌ای اینچنین ناجوانمردانه قرار گرفته‌اند.» وی ادامه داد: «تریبون مقدس نمازجمعه در اختیار عده‌ای قرار گرفته که به شخصیت‌های برجسته نظام و مراجع بزرگوار شیعه اهانت کرده و حتی در مقام دادستان خواستار برخورد با آنان می‌شوند، مگر همین‌ها نبودند که مرجعی بزرگوار را که افتخار عالم تشیع است دست نشانده انگلیس معرفی کردند؟» خاتمی سپس به برخوردهای دستگاه قضائیه با فعالان سیاسی و مردم بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت: «در جریان حوادث پس از انتخابات به آیت‌الله شاهرودی که برایشان احترام قائلم تذکر دادم و ایشان را به عنوان مسؤول قوه قضائیه مورد خطاب قرار داده و خواستار رعایت اصول قانون اساسی و موازین آئین دادرسی و حقوق شهروندی در برخوردها شدم و اینکه جلو با اهانت‌ها، دستگیری‌ها و نگهداری‌های غیرقانونی متهمان و برگزاری دادگاه‌های ناسازگار با موازین را بگیرند، شدم و صد افسوس که ایشان در پایان دوران مسئولیتشان که به اعتقاد من می‌توانستند بسیار پرشکوه‌تر منصب را ترک کنند نخواستند یا نتوانستند اقدام کنند.» رئیس بنیاد باران افزود: «حرفی که امروز هم خواست مردم و ما از رئیس محترم جدید قوه قضائیه است، جلوگیری از سم‌پاسی و فضاسازی برای تخریب افراد با نسبت های ناروا و یک سویه خلاف قانون و شرع و نیز رعایت موازین از جمله آیین دادرسی در بازداشت و محاکمات است.» به گفته رئیس‌جمهور سابق کشورمان، نمی‌توان براساس اعترافاتی که به اصل آن اشکالات جدی حقوقی و قانونی وارد است یک سویه همه را مورد تهاجم قرار داد، بی‌آنکه کوچکترین حقی برای دفاع در نظر گرفته شود. خاتمی تصریح کرد: «از سوی دیگر انتظار مردم تشکیل دادگاه‌های علنی برای رسیدگی به جنایات مسلم و مشمئز کننده‌ای است که همگان شاهد آن بوده‌اند از جمله دستگیری‌های خلاف قانون، بازداشتگاه‌های غیراستاندارد، جنایات مسلمی‌که مورد اعتراف همه است و آنچه که موجبات لطمات سنگین روحی به ملت و خدشه به اعتماد عمومی‌شده است. آیا این بود آن چهره اسلام رحمانی که مدعی دفاع از اخلاق و حقوق اساسی مردم و آزادی بیان و امنیت در جامعه بود؟!» وی با بیان اینکه «متأسفانه در جریان انتخابات و وقایع پس از آن انحرافات بسیار بزرگی وجود داشته و دارد»، افزود: «رسالت اصلاح‌طلبان و تمامی ‌خیرخواهان جامعه مقابله با این انحرافات برای حفظ اصول واقعی نظام و ترمیم اعتماد مردم است و در این راه پرداخت هیچ هزینه‌ای زیاد نیست و ما هم از هیچ هزینه‌ای دریغ نخواهیم کرد تا انشاء‌الله انقلاب با کمترین هزینه به مسیر اصلی خود بازگردد و راه خود را ادامه دهد.» خاتمی تصریح کرد: «به صراحت تأکید می‌کنم حذف دلبستگان به انقلاب با این عناوین بی‌اساس بزرگ‌ترین توطئه علیه انقلاب است و نتیجه آن سوق دادن نیروهای اجتماعی به سوی جریاناتی است که با اصل انقلاب و نظام در تعارض‌اند.» رئیس موسسه بین‌المللی گفتگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها ادامه داد: «همواره سخن ما در مجامع بین‌المللی دفاع از اسلام به‌عنوان مدافع حقوق مردم و ارزش‌های انسانی بود و الگو و نمونه کار جمهوری اسلامی ‌ایران بود در مقابل سایر جریان‌هایی متحجر، افراطی و ضد انسانی که به نام اسلام شکل گرفته بود؛ اما با این رفتارها چه جای دفاعی باقی گذاشته‌اند؟» وی تاکید کرد: «ما باید به‌رغم تمام فشارهایی که برای بیرون کردن اصلاح‌طلبان و عقلای منصف از صحنه وارد می‌شود در صحنه بمانیم و با فریاد زدن، تذکر دادن و مذاکره هزینه‌ها را برای بازگشت انقلاب به مسیر اصلی خود کاهش دهیم.» خاتمی خاطر نشان کرد: «انشاء‌الله مسئولان نظام هم با پایان دادن به روش‌های غلط و آزادی زندانیان و پایبندی به موازین و اصول قانون اساسی و برخورد جدی با خاطیان و جنایتکاران اصلی این راه را هموار سازند و اعتماد لطمه خورده مردم را با تدبیر و حسن نیت ترمیم کنند.»

گزارش شکنجه و تجاوز: حقایق تلخ زندان های ولایت فقیه

بخش اول:

بخش دوم:


تصور کنید که هم اکنون در زندان ها، مزدوران ولایت فقیه همچنان به هتک حرمت هموطنان بی گناهمان مشغولند در حالی که خامنه ای نگران هتک آبروی نظام است...

لینک مستقیم بخش اول ویدئو در سایت یوتیوب

لینک مستقیم بخش دوم ویدئو در سایت یوتیوب

تجاوز مزدوران ولایت فقیه با "باتوم و شیشه نوشابه" به بازداشت‌شدگان!

به گزارش پارلمان نیوز یکی از اعضای کمیته ویژه مجلس برای بررسی حوادث پس از انتخابات، تصریح کرد:«تجاوز با باتوم و شیشه نوشابه به برخی از بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات برای ما محرز شده است.» این نماینده مجلس که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره) مجلس«پارلمان‌نیوز»، گفت:« به برخی از بازداشت‌شدگان حوادث بعد از انتخابات متاسفانه به وسیله باتوم و شیشه نوشابه تجاوز شده و این امر برای برای کمیته ویژه محرز شده است.» این نماینده تاکید کرد:«اطلاعات و مستندات موثق از تجاوز عوامل بازداشتگاه‌ها به بازداشت‌شدگان نداریم، اما تفاوت چندانی هم در اصل ماجرا نمی‌کند.» عضو کمیته ویژه مجلس خاطر نشان کرد:«در صورت تکمیل گزارش آن را دراختیار رییس مجلس و بزرگان نظام قرار خواهیم داد.»
به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، مرگ فرزند دکتر روح‌الامینی موجب شد تا بسیاری از اصولگرایان از سکوت و انفعال خارج شوند و نسبت به بدرفتاری با بازداشت‌شدگان که پیش از این شخصیت‌های اصلاح‌طلب نسبت به آن هشدار داده بودند اما به دلیل این هشدارها مورد هجمه برخی محافل قرار گرفتند واکنش نشان دهند.
دوستان روح‌الامینی که از چهره‌های علمی و شاخص اصولگرا در بین خواص به شمار می‌رود، بعد از انتشار خبر درگذشت محسن در بازداشتگاه تلاش فراوانی برای یافتن عاملین این جنایت از خود نشان دادند که یکی از ثمرات آن تعطیلی بازداشتگاه کهریزک که گفته می‌شود محسن و چند تن دیگر در آن مکان جان خود را از دست دادند، به دستور صریح و قاطع مقام معظم رهبری بود.
اما این تنها علت تعطیلی این بازداشتگاه نیست، چه آنکه خبر می‌رسد شرح بدون واسطه آنچه بر یکی از فعالان رسانه‌ای در کهریزک گذشت، برای یکی از مقامات عالی رتبه نظام در تعطیلی این بازداشتگاه نقش مهمی داشته است.
این فعال رسانه‌ای که در جریان بازداشت‌های بعد از انتخابات دستگیر شد، بعد از حدود دو هفته با اطلاع یافتن اعضای دفتر این مقام عالی‌تبه نظام به دلیل رابطه چندین ساله او با آنها آزاد شد.
هنگامی که این فعال رسانه‌ای به نزد این مقام عالی رتبه نظام می‌رود و دعوت به نشستن می‌شود، او می‌گوید نمی‌تواند و هنگامی که دلیل عدم توانایی برای نشستن جویا می‌شود، او به شرح تجاوز مکرر به خود توسط باتوم می‌پردازد.
بعد از این سخنان این مقام عالی رتبه نظام به شدت ناراحت می‌شوند.
با گذشت دو روز از روایت این واقعه و جمع‌آوری مستندات دیگری مبنی بر انجام اعمال غیرقانونی و ضد انسانی در بازداشتگاه کهریزک، دستور تعطیلی این بازداشتگاه متعلق به نیروی انتظامی صادر می‌شود.


طنز بیدادگاه امروز، متهمان تحت فشار اقرار میکنند: اعترافات ما تحت فشار نبوده !

در بیدادگاه امروز،سعید حجاریان، رنجور و درمانده در شوی استالینی ولایت فقیه حاضر شد و به اندازه تمام این سالهایی که مظلومانه قادر به سخن گفتن نبود سخن گفت و علیه خود و دیگر همقطارانش اعتراف کرد، نمی دانم خوشحال باشم یا ناراحت، خوشحال از اینکه خامنه ای در در این عمق از بدبختی می بینم که از 10 % درصد جان باقیمانده ی حجاریان هم می ترسد و می خواهد نظام پلید و خونینش را با اعتراف گیری از این اصلاح طلب نیمه جان مستحکم کند ولی زهی خیال باطل! خامنه ای خونخوار خود می داند که نفرتی که در سطح عمومی جامعه علیه وی بوجود آمده به حدی است که با این نمایشات مضحک نمی تواند حکومت متزلزل خود را از عواقب طوفان خشم مردم حفظ کند.
اما از این جهت غمگینم که سعید حجاریان با اندک جان باقیمانده در نتیجه ی ترورش توسط مزدور کثیف خامنه ای، سعید عسگر، باید در دادگاهی غیر عادلانه محاکمه شود و سعید عسگر جنایتکار راست راست در خیابان راه رود و به سرکوب جوانان سبز کشورم بپردازد.
نکته ی مضحک در دادگاه امروز این بود که متهمان را تحت فشار قرار داده بودند تا بگویند اعترافات آنها تحت فشار نبوده! حمزه كرمي عضو حزب كارگزاران در دفاعیات خود گفت: اگر خدا قبول کند روزه هستم و این را می گویم که کسی فکر نکند دروغ می گویم و این مطالب را تحت فشار بیان می کنم!
جالب اینجاست که تمام انرژی ایادی خامنه ای صرف این می شود که ثابت کنند دادگاهشان قانونی و عادلانه است و همه ی متهمان تحت تاثیر رافت اسلامی، در تغییری ناگهانی در عرض دو ماه و در سلول های انفرادی به ناگاه نادم و پشیمان شده اند و تمام عقاید دوران آزادی خود را کنار گذاشته اند. اما این دست و پازدن های بیهوده، نوید پایانی نزدیک برای رژیم ولایت فقیه و پیروزی بزرگ آزادیخواهان ایران را میدهد .

اولین گزارش کروبی از آزار جنسی بازداشت شدگان کهریزک

همزمان با دیدار کمیته ویژه مجلس ایران برای بررسی وضعیت بازداشت شدگان، سایت حزب اعتماد ملی گزارش شخصی یکی از بازداشت شدگان را منتشر کرده که در زمان بازداشت مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. بعد از اعلام مهدی کروبی رئیس پیشین مجلس و نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری درباره بدرفتاری و آزار جنسی با بازداشت شدگان، کمیته ویژه مجلس روز دوشنبه دوم مرداد با آقای کروبی دیدار کردند. در این دیدار علاءالدین بروجردی، کاظم جلالی، قدرت الله علیخانی و مهدی سنایی حضور داشتند.
هنوز گزارشی از این دیدار منتشر نشده است، اما همزمان با این دیدار سایت سحام نیوز وابسته به حزب اعتماد ملی، که آقای کروبی دبیرکل آن است، گزارشی منتشر کرده که در مقدمه آن آقای کروبی می گوید این مطلب را در پاسخ به کسانی منتشر می کند که گفته بودند او مستندی بر اظهارات خود در باره آزار جنسی زندانیان کهریزک ندارد.
در متنی که در وب سایت سحام نیوز منتشر شده، یکی از بازداشت شده ها با شرح مختصری درباره وضعیت نامناسب خود بعد از آزار و اذیت جنسی و آزادی از زندان می گوید: "حاج آقای کروبی پس از اظهارات من روزهای فراوانی را با من نشست و برخاست و تجربه زندگی کنار ایشان بود که بعد از مدتی توانستم غرور له شده و شخصیت تکیده خود را بازیابم."
این شخص توضیح می دهد که بعد از گفتگو با آقای کروبی به این نتیجه رسیده که "اگر کسی با دست و پای بسته و بدون این که از خود قدرتی داشته باشد مورد تجاوز قرار بگیرد نه تنها گناهی نکرده بلکه مظلوم نیز واقع شده است."
او می گوید بعد از مدتی توانسته با خود کنار بیاید و فکر خودکشی را از سر به در کند.
عمده متن منتشر شده به دیدارهایی اختصاص دارد که این شخص، که نام او ذکر نشده، بعد از بهبود وضعیت روحی با نماینده قربانعلی دری نجف آبادی دادستان وقت کل کشور و یک گروه سه نفره دیگر از قوه قضائیه داشته است.
آنطور که در این متن آمده این شخص یک ماه پیش در روز چهارشنبه دوم مرداد با آقای محمدی نماینده دادستان کل کشور و چهار روز پیش در روز پنج شنبه ۲۹ مرداد نیز با یک گروه سه نفره از "منبع دیگری از قوه قضائیه" دیدار کرده است.
این شخص توضیح می دهد که آقای محمدی، نماینده دادستان کل کشور، "بعد از صحبت با من و دیدن وضعیت تاسف بارم بسیار با ملاطفت با من صحبت کردند و یکسره با شرح های من اظهار تاسف می کرند و می گفتند وای بر ما."
بیشتر پرسش های نماینده دادستان کل کشور آنطور که در این نامه آمده "در جهتی بود که به شناسایی محل زندانی من و اشخاص ضارب من مربوط می شد و به جاهایی هم رسیدیم و ایشان چند جا را حدس زدند."
بخش زیادی از ادامه این نوشته به داستان گروه سه نفری قوه قضائیه اختصاص دارد که یکی از آنها را قاضی مقدمی از دوستان سعید مرتضوی دادستان تهران معرفی می کند و در آن توضیح می دهد که آنها روز پنج شنبه ۲۹ مرداد به دفتر آقای کروبی آمدند و "پس از آن برگه بازجویی جلویم گذاشتند. نمی دانم من متهم بودم یا شاکی. قاضی مقدمی و دو نفر دیگر مشغول بازجویی از من شدند."
این بازداشتی می گوید به درخواست آنها شرح ماوقع را نوشته و بعد از آن این سه نفر پرسش هایی زیادی در باره نحوه آشنایی با کروبی و این که چگونه با حزب اعتماد ملی تماس گرفته، مطرح کرده اند.
پرسش هایی نظیر این که "کروبی را از کجا می شناسم؟ از کجا به ایشان اعتماد کردم؟ .... چرا حاضر شدم کروبی از من فیلم بگیرد؟.. هدف کروبی از آگاه کردن آقای گرامی مقدم و آقای داوری چه بود؟ .... چه ساعتی به حزب زنگ زدم، به چه شماره ای زنگ زدم....."
این بازداشتی می گوید که "هزار چرای دیگر بی ربط به قضیه تجاوز" در این گفتگوی سه ساعته مطرح شده و پس از آن این سه نفر گفته اند "ما نمی دانیم تو راست می گویی یا نه. تو ادعای سنگینی می کنی. کل نظام مقدس را زیر سئوال بردی ما از کجا بدانیم که تو را تطمیع نکرده اند؟"
این فرد معقتد است که این سه عضو قوه قضائیه سعی داشته اند که "با تخریب شخصیت اینجانب موضوع را به سمتی سوق دهند که من از آقای کروبی پول گرفتم یا کروبی تطمیعم کرده تا این ادعا را بکنم."
در پی این پرسش ها این سه نفر وقتی با اعتراض فرد بازداشتی مواجه می شوند سئوالاتی دیگری نظیر این که " دخول تا کجا بوده و آیا شخص ارضا شده یا نه" مطرح کرده اند "که این سئوالات بیش از پیش باعث تخریب روح و روان من شد."
بعد از این گفتگوها، فرد بازداشتی به پزشکی قانونی برده شده تا معاینه شود و آنجا نیز بعد از معاینه به وسیله پزشک از سوی یکی از ماموران قوه قضائیه تهدید شده که "می دانی اگر نتوانی ثابت کنی چه بلایی سرت می آورند؟"
این بازداشتی در اعتراض به نحوه برخورد ماموران قوه قضائیه می گوید:"زندان بودم، چشمان و دستهایم بسته بودند؛ به حد مرگ مرا زدند و بدتر از همه کاری با من کردند که نزد تمام بی دینان و بت پرستان مذموم است و من تنها جرات این را داشتم که آقای کروبی را از این موضوع مطلع کنم."
این شخص می گوید که شکایتی از کسی ندارد زیرا همیشه در ایران گناه به گردن افراد دون پایه انداخته می شود و با مسبب اصلی برخورد نمی شود.
منبع: بی بی سی

در برابر کودتا متحد شوید؛ یا امروز یا هیچ وقت

صدها چهره سیاسی، فعال مدنی و روزنامه‌نگار با ارسال نامه‌ای برای مراجع تقلید و آقایان هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی از آنها خواستند در برابر کودتاچیان مقاومت کنند و به اقدامات عملی رو بیاورند. متن کامل این نامه مهم را در ادامه بخوانید:

إنا لله وإنا إليه راجعون
خدمت مراجع عظام تقلید در قم
و آقایان هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی
در روزهایی که مردم شریف و دلیر ایران برای اعاده‌ی حقوق حقه‌ی خویش با رساترین نداها و نجیبانه‌ترین رفتارها به خیزش برخاسته‌اند، در کمال تاسف و شرم‌ساری شاهد آن هستیم که برخی نشستگان بر مسند قدرت نظام برآمده از انقلاب آزادی‌خواهانه‌ی همین مردم در سال 1357، با تمام قوا و توان به مقابله با ملت شهیدپرور ایران برخاسته‌اند.
آن‌چه در 60 روز گذشته بر سر این ملت رفته، یورش به خوابگاه‌های دانشجویی و خانه‌های مردم، خون‌های پاک ریخته شده در خیابان‌ها، جنایت‌های رخ‌داده در بازداشت‌گاه‌هایی چون کهریزک و بازداشت گسترده‌ی فعالان خوش‌نام سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و جمع کثیری از شهروندان ایران زمین بی‌تردید بخشی از سیاه‌ترین برگ‌های تاریخ کشور ماست و به همین سبب مردم ایران از مراجع دینی و نخبگان سیاسی خود به حق انتظار دارند تا «تمام توان» خود را برای خدمتی تاریخی به کشور به کار ببندند و هم‌چنان که در طول تاریخ پشتیبان ملت بوده‌اند، این بار نیز «رسالت» خویش را به انجام رسانند.
خوش‌بختیم که این انتظار بی‌مناسبت نبوده و در این هفته‌ها مراجع عظام تقلید و شخصیت‌های سیاسی تاثیرگذار کشور، با سخنان و بیانیه‌هایی درخور توجه نشان داده‌اند که هم‌راه و هم‌گام با مردم شریف خود هستند و تن به خواسته‌های نامشروع بخش تمامیت‌خواه حاکمیت نمی‌دهند.
آقایان؛
اما این کافی نیست! آن‌چنان که شاهد هستید، کودتاگران علیه جمهوریت نظام نه‌تنها با وجود مقاومت تحسین‌آمیز ملت ایران از ادامه‌ی این مسیر ویران‌گر دست نکشیده‌اند که هر روز بیش از گذشته خط و نشان می‌کشند و بازی‌ها و نمایش‌های تازه‌ای را برای مایوس ساختن مردم به‌راه می‌اندازند تا از این ره به خواست بنیادین خود دست یابند. ما نگرانیم که اگر این مسیر پیموده شود، آن‌گاه نه تاکی باقی بماند و نه تاک‌نشانی که مراجع عظام تقلید و نخبگان سیاسی کشور بر آن تکیه زنند.
این روزها نیز می‌بینیم، به جای محاکمه‌ی کسانی که علیه جمهوریت نظام و رای مردم دست به کودتا زدند و در پی ایستادگی ملت از خون‌ریزی ابایی نداشتند، چهره‌های شناخته‌ی شده، دلسوز و معتقد سی سال گذشته‌ی کشور را به هم‌راه دیگر شهروندانی که گناهی جز پاسداری از جمهوریت نظام، قانون اساسی و رای خود ندارند، به دادگاهی نمایشی کشانده و پس از 50 روز بازداشت در شرایطی ویژه به اعتراف علیه خود، دوستان، شخصیت‌های ملی و جنبش سبز مردم وادار کرده‌اند.
ما نیز چون شهروندان دیگر این مرز و بوم این اعترافات را «بی‌ارزش و بی‌اعتبار» و تکرار سناریوهای هرگز پذیرفته نشده‌ی پیشین می‌دانیم که در باور هیچ عقل سلیمی نمی‌گنجد اما از آن سو به‌شدت نگران هستیم که روند برنامه‌ریزی شده‌ی کنونی از سطح چند روزنامه‌نگار یا فعال سیاسی و اجتماعی فراتر رفته و آشکارا مقام‌های شناخته شده‌ی پیشین را هدف قرار می‌دهد و نشان‌گر آن است که اگر در همین جا متوقف نشود، دیری نخواهد پایید که دیگر هیچ کس از تیررس تمامیت‌خواهان مصون نخواهد بود و چه بسا در آینده، مراجع تقلید و روسای نهادهای انقلابی و دیگر چهره‌های ملی کشور نیز متهم به «براندازی نرم» و «کودتای مخملین» شوند!
آقایان؛
مدارا با قانون‌شکنان و کودتاگران علیه قانون اساسی و جمهوری اسلامی ، کافیست! در همین نقطه باید پیش‌روی اقتدارگرایان متوقف شود تا کشور از ویرانی نجات یابد.
در این راه، در غیبت تدبیر عالیه، تنها شما هستید که می‌توانید با هم‌دلی و «اتحاد» و بهره جستن از تمامی امکان‌ها و ابزارها، مردم را تا پیروزی در جنبش سبز هدایت و راهبری و رسالت خویش را در قبال میهن، مردم، انقلاب و اسلام ادا کنید.
ما و مردم ایران چشم به راه گذر از نامه و بیانیه و سخنرانی و «اقدام عملی» تمامی مراجع عظام تقلید و آقایان هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی و دیگر چهره‌ها و شخصیت‌های دلسوز کشور هستیم. در تاریخ ایران نمونه‌های اقدام‌های عملی متحد مراجع تقلید و روحانیون و شخصیت‌های سیاسی و چهره‌های ملی در دسترس است و می‌توان به گام‌های تاریخی زمان مشروطه یا جنبش ملی شدن صنعت نفت چونان نمونه‌های موفق و آزمایش شده نگریست. یا باید همین امروز اقدام فرمایید و یا هیچ‌وقت دیگری برای رسالت دین خود نخواهید یافت. اسامی امضاکنندگان نامه

عکسی جالب از میرحسین موسوی و محمد خاتمی در سالهای دور!

این تصویرسید محمد خاتمی و میر حسین موسوی، دو بزرگمرد آزاداندیش را در عکسی که در سالهای دور گرفته شده در کنار یکدیگر نشان می دهد. جالب اینجاست که این دو پس از گذشت سالها همچنان مرد و مردانه در کنار یکدیگر در مقابل ظلم و دیکتاتوری و خفقان قد علم می کنند و با همراهی کروبی شجاع دفاع از حق وحقیقت را بر منافع شخصی خویش ترجیح داده اند، شاید آن صندلی خالی در کنار مهندس موسوی شایسته ی کسی نباشد جز مهدی کروبی که با افشاگری های شجاعانه ی خود لرزه بر اندام ایادی ولایت فقیه انداخت. بدون تردید جایی که رهبران جنبش سبز برای خود در تاریخ پر فراز و نشیب ایران باز کرده اند آنقدر محکم و استوار است که سرکوب، زندان، تهمت و دروغ بافی رسانه های حکومتی نخواهد توانست در آن خللی ایجاد کند.

افشای جنایتی دیگر: دفن پنهانی جنازه‌های بی ‌نام و نشان شهدای سبز در بهشت زهرا

به گزارش وبسایت نوروز پیکر دهها نفر از شهروندان تهرانی در تاریخ های 21 و 24 تیرماه بدون اسم و مشخصات فردی در قطعه 302 بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شده است. یکی از پرسنل زحمت کش بهشت زهرای تهران به خبرنگار نوروز گفت:"در روزهای 21 و 24 تیرماه جنازه هایی بدون نام و مشخصات و تحت تدابیر شدید امنیتی، به این قبرستان آورده شده و با صدور اجباری جواز دفن برای آنها در قطعه 302 به خاک سپرده شده است.
با پیگیرهای خبرنگار نوروز از بهشت زهرای تهران، روز بیست و یکم تیرماه از بین جوازهای دفن صادر شده در آن قبرستان، 28 جواز بدون ذکر نام و نام خانوادگی صادر شده و همگی در قطعه 302 به خاک سپرده شده اند. 24 تیرماه نیز 16 جواز دفن با شرایط فوق صادر شده است.
گفتنی است سایت نوروز در تاریخ 24 تیرماه نیز به نقل از خانواده یکی از شهدای حوادث اخیر، از وجود دهها جنازه در سردخانه ای در جموب غربی تهران خبر داده بود، که با تحویل جنازه های منجمد به خانواده ها در روزهای بعدی این خبر تا حدودی مورد تائید قرار گرفت.
لازم به ذکر است، اجساد در سردخانه های پزشکی منجمد نمی شود اما به دلیل اینکه این جنازه های در سردخانه های صنعتی نگهداری شده بودند، اجساد منجمد شده و به فرم خود را از دست داده بودند.
به نظر می رسد پس از دیده شدن جنازه های شهدا در سردخانه های صنعتی و وحشت از انتشار اخبار آن توسط خانواده ها، جنازه ها بدون شناسائی به بهشت زهرا برده شده و به خاک سپرده شده اند.
پی گیری خبرنگار سایت نوروز از مسئولین بهشت زهرا در روزهای اخیر بی نتیجه بوده است و هیچکدام از آنها حاضر به پاسخگویی در مورد این اجساد نبوده اند. با اینحال با همکاری برخی از پرسنل آ سازمان با خبرنگار نوروز، شماره جواز دفن شهدایی که بدون نام در قطعه 302 به خاک سپرده شده اند در اختیار سایت نوروز قرار گرفته است که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

اعترافات تکان‌دهنده یک پزشک که پرده از یک تجاوز جنسی در زندان برداشت

آنچه می‌خوانید اعترافات یک پزشک متخصص است که پرده از یک تجاوز جنسی دیگر در زندان بر می‌دارد. متن این خاطره تکان دهنده که در وبلاگ شخصی این پزشک منتشر شده به شرح زیر است:

دکتر فاضلی که از جراحان به نام است دیروز صبح به من گفت دوست دارم امروز تو دستیارم باشی با کمال میل قبول کردم چون همیشه جراحی های خیلی سخت عروقی نورونی را انجام می داد و کلی نکته جدید در هربار دستیاری یاد می گرفتم اما این بار یک عمل ساده بود یک کیست مقعدی. دکتر فاضلی احتمالا حوصله نداشت خودش عمل کند مرا به ظاهر دستیار کرده بود من به آرامی کیست را جدا کردم اما زمانی که خارجش کردم متوجه شدم کیست نیست و یک توده ی عفونی است و برای پاتو آنرا بسته بندی کردم دکتر بعد از عمل از من خواهش کرد که شخصا به آزمایشگاه بروم و جواب را بگیرم و به دکتر روحانی بگویم که نهایت دقت را بکنند چرا که این بیمار از بستگان دکتر هستند حالا فهمیدم چرا دکتر عمل به این سادگی را قبول کرده بی علاقه به آزمایشگاه رفتم وظرف را تحویل دادم و 40دقیقه ایی با دکتر روحانی گرم صحبت شده بودم که جواب آمد Chlamydia یک بیماری عفونی آمیزشی اما با این سطح خیلی عجیب بود سطح درگیری آنقدر زیاد بود که دکتر به جای درمان دارویی از جراحی استفاده کرده بود.به اتاق دکتر رسیدم و گفتم Chlamydiaاست دکتر بدون توجه به من گفت علی می دانی چرا امروز از تو خواستم که دستیار من باشی؟ بی مهابا گفتم چون در شان شما نبود دکتر لبخندی زد و گفت نه مثل همیشه اشتباه کردی-این بیمار از بستگان ماست که تازه از زندان آزاد شده می دانی این عفونت از چه راهی انتقال پیدا می کند؟برق از سرم پرید اولین موردی بود که می دیدم و خودم عملش می کردم گفت می خواهم با باقری لنکرانی تماس بگیرم و همه چیز را بگویم گفت حالا برو ببین وضعش چه طور است مات و مبهوت مانده بودم گفتم دکتر با چه کسی آمده است ؟خانواده اش خبر دارند؟گفت علی جان آرام باش هیچکس خبراز این موضوع تجاوز جز من و تو ندارد حتی خانواده اش .گفتم یعنی نگفته است؟بیچاره حتما خجالت کشیده.
گفت نمی دانم می خواهی هنگام ویزیت دکتر جعفری تو هم حضور داشته باش(دکتر فاضلی همیشه بعد از عمل بیمارانش را برای معاینه روانپزشکی به دکتر جعفری می سپارد)ساعت 6 دکتر جعفری آمد و به اتفاق به اتاق بیمار رفتیم چند سوال کرد که او هم یک سری جواب شکسته بسته داد ودکتر از من خواست که ایشان را تنها بگذارم نیم ساعتی بیرون ماندم وبیرون آمد گفت هیچ چیز یادش نمی آید می دانی یعنی چه دکتر؟گفتم عوارض بیهوشی گفت نه احتمالا * rohypnol گفتم دکتر مگر می شود آنقدر حالم بد شد که دکتر جعفری مرا به پاویون رساند و پرستار برایم آب قندی آورد گفتم دکتر چرا در حکومت اسلامی که این کار از مذموم ترین کارهاست همچین اتفاقی می افتد؟
گفت ببین این عمل چند هدف را دنبال می کند 1-ایجاد وترس وارعاب در جامعه2- ایجاد خشونت و ترویج آن در جامعه:تصور کن در زندان با دست های بسته به شما تجاوز کنند و هیچ کاری نتوانی انجام دهی اکثر قریب به اتفاق افراد حاضرند بمیرند و این عمل با آنها انجام نشود پس در همین مرحله یا دست از جان می شویی و دیگر هیچ چیز برایت اهمیت ندارد جز انتقام یا اینکه دیگر هیچوقت جرات و جسارتی برایت باقی نمی ماند که هردو از عوامل خشونت هستند و از طرف دیگر تاثیری که روی اطرافیانت می گذارد این است که تصور کن بچه تورا کسی بکشد ممکن است از قصاص او بگذری اما اگر بفهمی کسی به فرزندت تجاوز کرده تحت هیچ شرایطی حاضر نمی شوی شخص را ببخشی حتی به قیمت مرگ یادت باشد که خشونت عامل نابودی جنبش های مدنی صلح آمیز است سردمداران حکومت هر کاری می کنند تا بتوانند احساسات جامعه را جریح کنندوپس از آن مردم دست به حرکات خشونت‌آمیز بزنند تا مجوزی بگیرند برای بستن مردم به گلوله.
اما اتفاق جدی تری که برای شخصی که به او تجاوز شده است می افتد از او یک فرد افسرده و منفعل می سازد تجاوز شکستن و خردکردن افرادی است که باشکنجه‌های معمول خرد نمی‌شوند که معمولا این افراد انسانهایی هستند که از لحاظ روحی بسیار قوی هستندو معمولا اگر این افراد تحت درمان دارویی قرار نگیرند خودکشی می‌کنند چرا که دایم در این فکر هستند که از حرمت شرف خودشان نتوانسته اند دفاع کنند و از طرفی با منفعل شدن آنها نظام را تهدید نمی کنند و تازه ثابت کردن این موضوع از همه چیز سخت تر است چرا که هم تشخیص تجاوز جنسی به عهده پزشک قانونی است که در انحصار دولت است وهم به دلیل گذشت زمان به علت نبود علامت مثبت تقریباً غیرممکن است.و جالبتراینکه بیشترافراد مایل به معاینه پزشکی، بازجویی پلیس و رسیدگی دادگاه نیستند. و از طرف دیگرامران فقط بر اساس شهادت گواهان محکوم نمی‌شوند و باید مدارک تأیید کننده از دیگران کسب شود. مدارک مربوط به اثبات دخول، هویت تجاوز کننده و... .به دکتر فاضلی زنگ زدم و شرح ما وقع را گفتم و گفتم که می‌خواهم این موضوع را منتشر کنم اما گفت فعلا دست نگه دارم تا نه سر خود را به باد دهم نه سر بیمارم را به قول حمید شب خیز آقا داستانی شده ها و چه می‌کنه این محمود چی توز
آدم تو این مملکت چیزهایی رو می‌بینه که واقعا اگر بمیره کمه امروز با دکتر فاضلی قرار دارم می خوام پیشنهاد بدم یه نامه بنویسیم راجع به این موضوع به رییس مجلسی که می گه تجاوز جنسی اتفاق نیافتاده و امضای تمام پزشک‌هایی که می‌شه رو بعد از معاینه بگیرم دعام کنید. هرچند که اگر این قرص رو داده باشن به این بازداشتی ها خیلی سخته ثابت کردنش چون نهایتا تا 72 ساعت در ادرار قابل شناساییه اما حداقل یه مورد که دست خودمونه هست.ضمننا اگر آشنایی دارید که تازه از زندان آزاد شده حتما پست بعدی رو بخونید و اگر حتی گفت بهش تجاوز نشده حتما کارهایی که گفتم رو انجام بدید چون اگر بهش روهیپنول داده باشن هیچی یادش نمی یاد*
rohypnol:روهیپنول یا روفیز دارویی است از خانواده داروهای خواب آور و از طبقه ی پام ها با قدرتی بسیار بالاترکه به دلیل تاثیرات بسیار قوی و طولانی که این دارو در خاموش سازی مرکز سیستم عصبی اعمال می کند به " داروی تجاوز " معروف است.عوارض این دارو استفراغ ، توهم ، دشواری در تنفس ، کما فراموشی کامل اختلال در تکلم و یا حتی مرگ را ممکن است در فرد ایجاد کند
منبع: وبلاگ یادداشت‌های یک پزشک

تصویر احمد زیدآبادی قبل و بعد از رافت اسلامی!

بعد از بازداشت ................... قبل از بازداشتدر این تصاویر می توانید نمایی از رافت اسلامی را ببینید، گمان نمی کردم رافت اسلامی آدم را به چنین حال و روزی بیندازد... به امید آزادی زیدآبادی و دیگر زندانیان و همه ی مردم ایران از چنگال دژخیمان ولایت فقیه.

جرم "کروبی شجاع" چه بود؟ جرمش اين بود که اسرار هويدا ميکرد!


امروز بار دیگر کروبی شجاع با فرستادن نامه ای به علی لاریجانی به دفاع از حقوق پایمال شده ملت ایران بدست ایادی خامنه ای و احمدی نژاد پرداخت و بر پیگیری مبارزاتش بر علیه کودتاچیان متجاوز تاکید کرد و اعلام کرد که"معلوم شود آیا من به هتک حرمت و آبروریزی نظام اسلامی پرداخته‌ام یا آنان که از تریبون مقدس نماز جمعه مسئولین قضایی و امنیتی را به برخورد بی‌رحمانه نسبت به مردم معترض فرا می‌خوانند".
آقای کروبی در این نامه مخصوصا به اراجیف بافی احمد خاتمی اشاره کرد و گفت:"از تریبون مقدس نمازهای جمعه به هجو و هتک حرمت‌هایی نسبت به من پرداخته و پرده دری ها نمودند که از ساحت یک مسلمان ساده و معمولی به دور است تا چه رسد به خطیبان نماز جمعه. در این بین علی‌الخصوص خطیب جمعه تهران پا را فراتر از حریم شرع و قانونی گذاشت". در پی هجمه ی وحشیانه ی کودتاچیان به افشاگری های شیخ اصلاحات، احمد خاتمی در یک سخنرانی نفرت انگیز دیگر خواستار بازداشت مهدی کروبی شد! سئوالی که در این میان برای من پیش آمده این است که، جرم آقای کروبی چیست؟ در نظامی که دزدان، شکنجه گران و متجاوزان به ناموس ملت راست راست در خیابان راه میروند به اعمال شنیع خود ادامه می دهند و رسانه های همگانی هم بدون هیچ چشم داشت و مذایقه ای به ارگان تبلیغاتی جانیان ، شکنجه گران و دارو دسته ی شریعتمداری و مرتضوی و ... تبدیل شده است، ابدا جای تعجب ندارد که بزرگمردانی چون کروبی ، موسوی و خاتمی به زندان و حبس و شلاق تهدید شوند. شکی نیست که در نظام ولایت فقیه از زمین به آسمان می بارد! البته باید به این نکته هم توجه کرد که آقای کروبی با افشاگری های خود کودتاچیان را دستپاچه کرده و ایادی خامنه ای از ترس افشا شدن مابقی جنایاتشان چنین به دست و پا زدن افتاده اند و برای کروبی شجاع رجز خوانی آغاز کرده اند. درست است! ازدید این آقایان آقای کروبی جرمی بزرگ و نابخشودنی را مرتکب شده است. می دانید جرم کروبی شجاع چه بود؟ جرمش اين بود که اسرار هويدا ميکرد!

میر حسین موسوی: اينهايي كه مرتكب جرم شده‌اند ايادي حكومت بوده‌اند

امروز میر حسین موسوی رئیس جمهور منتخب مردم طی نامه ای تاریخی حمایت قاطع خود را از کروبی اعلام کرد و مطالبی را بر زبان راند که نشان از سازش ناپذیری این بزرگمرد تاریخ ایران در برابر مزدوران رهبری و رئیس جمهور منصوب است، رئیس جمهور موسوی در فرازهایی از نامه ی خویش گفته اند:
" نامه شما در مورد رفتارهاي زشتي كه در برخي بازداشتگاه‌ها با زندانيان صورت گرفته است رسانه غيرملي و روزنامه‌هاي كودتاچيان را دستپاچه كرده است. اين همه دستپاچگي خبر از چه چيز مي‌دهد؟ خبر از خبرهاي وحشتناكي كه ما هنوز اطلاعي از آنها نداريم. خبر از آن كه دروغ چون چركي مسموم روز به روز دامنه خود را گسترش مي‌دهد و به بهانه دفاع از «اصل نظام» غافلان را به حمايت از خود فرامي‌خواند و كسي نمي‌گويد كه «اصل نظام» مردمند و حكومت بخش كوچكي از نظام و دولت بخش كوچكي از حكومت و مجموعه افرادي كه اين‌گونه رفتارهاي غير انساني را مرتكب شده‌اند تنها بخش كوچكي از كارگزاران اجرايي كشورند. "
میرحسین موسوی در بخش دیگری از نامه ی خود مرتكبین جرم را" ايادي حكومت"نامید. ایشان همچنین می گویند:"عجبا اگر كساني به جاي پرداختن به اين مسئوليت تاريخي به راحتي بر روي آنچه انجام گرفته است چشم بپوشند، به صورتي كه گويي انجام آن اعمال ناشايست بخشي از وظايف نيروهاي امنيتي بوده است، و تنها گناه نابخشودني و سزاوار واكنش آگاه كردن مردم از اين فجايع است. "
اشاره تلویحی آقای موسوی به " دین فروشانیست" چون احمد خاتمی، مصباح یزدی، جنتی و محمد یزدی... که فقط برای منافع شوم خود نه تنها چشم بر حقایق و جنایات می پوشانند و بلکه با حمایت خود از جانیان و متجاوزان به دختران و پسران این مرز و بوم عملا ثابت می کنند که خود دستانی آلوده به خون ملت دارند، براستی از دید نوکران خامنه ای و احمدی نژاد اصل نظام مردمند؟! از دید این پدیده های نادر، اصل نظام آقای خامنه ای و حامیان خود فروخته و شاید شستشوی مغزی شده ای هستند که 70 میلیون ایرانی را به بهای یک قطره اشک" آقا" سلاخی می کنند. افسوس که سرنوشت کشور زیبای ما بدست خونخوارانی وقیح افتاده است، اما جنبش سبز ما سوسوی امیدیست در در تاریخ تاریک ایران زمین و بزرگمنشانی چون موسوی، کروبی و خاتمی همراهان خستگی ناپذیر و پر افتخار جنبش سبز ایران خواهند ماند.

آیت‌الله العظمی صانعی: حکومت مستبد از گورستان و مرده‌ها هم می‌ترسد

آیت‌الله العظمی یوسف صانعی در حسینیه شریف موسوی شهر گرگان و در جمع گروهی از روحانیون این شهر با بیانی پر از رنج و اندوه و با چهره‌ای برافروخته، از اصلاح طلبان زندانی به عنوان «کسانی که در رأس این نظام بودند» یاد کرد و پرسید: آیا نسبت دادن اتهام براندازی به این افراد باور کردنی است؟ این مرجع همچنین به سخنانی از امام علی (ع) اشاره می‌کند که بر اساس آن، در هنگام تجرید و حبس و تهدید و تخویف اقرار معتبر نیست. ایشان شرح دادند که تجرید یعنی قطع ارتباط با دنیای خارج، و این یعنی اقرار کسی که نه روزنامه دارد، نه رادیو دارد و نه ملاقات دارد، به فرموده امیرالمؤمنین که دم از او می‌زنیم، چنین اقراری محترم نیست. برای دیدن ویدئوهای این سخنرانی اینجا را کلیک کنید.
آیت‌الله صانعی در بخشی از سخنانش که در این فیلم دیده می‌شود، گفت: حبس به کنار، تهدید و تخویف به کنار، اینکه مثلا لباس را در بیاورند که تهدید و تخویف است، تجرید یعنی قطع ارتباط و تخلیه اطلاعاتی او از دنیای خارج، و اینکه تمام روحیه‌اش یک دفعه عوض بشود. خب این خیلی کار خوبی است! پس همه روحیه‌ها را اینطور می‌شود عوض کرد. ما دیگر احتیاجی به تبلیغ نداریم، احتیاجی به هدایت نداریم!
ایشان سپس با هشدار نسبت به چند خطر، از امام‌زدایی و اعمال ناروا به نام قانون اساسی و به نام اسلام و امام به عنوان یک خطر یاد کرد و گفت: می‌گویند یک کسی گفته که رفتیم فلان‌جا و آنجا کتابهای ناجور بود که آنها را آوردیم! اولا تو حق نداری کتابهای جور و ناجور را تشخیص بدهی. به تو چه ارتباطی دارد؟ به قدرتت نناز! ما اینقدر از این قدرت‌ها دیده‌ایم که ذلیل شدند، گریه می‌کردند. بعد آقازاده شهید بهشتی فرمودند بابا اینها کتابهای پدرم بود که آورده‌ام و گذاشته‌ام آنجا. حالا شده کتب ضاله (با تلفظ حرف ضاد از ته حلق!) به تو چه که جمع کنی؟ مگه تو را فرستاده‌اند که کتب ضاله را جمع کنی؟
این مرجع تقلید سپس گفت: دعوا بر سر لحاف ملانصرالدین شده. اینهمه کشته شدند و به خاک و خون آغشته شدند، آن یکی می‌گوید من نبودم من نبودم رفیقم بود!
آیت‌الله صانعی همچنین گفت: امام فرمود میزان رای ملت است. من به یک کسی از مسئولین که واسطه بود، از یک جایی آمده بود و خودش رده دوم و سوم بود، گفتم آقا ابطال کنید انتخابات را، آسمان که به زمین نمی‌آید، گرهی را که می‌شود با دست باز کرد خیلی راحت، ابطال کنید، دوباره انتخابات را شروع کنید با یک شرایط خاصی. او گفت که نه، تقلب نبوده. گفتم آقا! تقلب نبوده که یک کسی گفت هفتاد تا دلیل می‌آورم که توی حوض آب نیست. آن یکی گفت من یک دلیل می‌آورم که هست. بغلش کرد و پرتش کرد توی حوض! گفت حالا آب هست یا نیست؟
ایشان سپس ادامه داد: آن وقت حالا کار را به جایی رسانده‌اند که دیگر ابطال انتخابات هم نتیجه به حال آن افراد نخواهد داد. هرچقدر فشار بیشتر شود، آگاهی زیادتر می‌شود، تنفر بیشتر می‌شود و من نمی‌دانم چه عاملی سبب این کار شده. اصلا مانده‌ام! فکر می‌کنم که چه شده؟
این مرجع تقلید در بخش‌های دیگر سخنانش به شدت از وابسته شدن به رسانه‌های دروغ‌پرداز پرهیز داد و به طور تلویحی از نشان دادن متهم در صداوسیما انتقاد کرد و گفت: توجه به رسانه های دروغگو خلاف قرآن است. متن کامل سخنرانی را در اینجا بخوانید.

آقای خامنه‌ای شرایط قانونی رهبری را از دست داده است

جمعی از علما و فضلای حوزه‌های علمیه قم، اصفهان و مشهد در نامه سرگشاده‌ای به اعضای مجلس خبرگان رهبری دغدغه‌های خود را با ایشان در میان گذاشته‌اند و خواستار ارزیابی صلاحیت‌های آیت الله خامنه‌ای برای ادامه رهبری جمهوری اسلامی شده‌اند. پس از انتخابات 22 خرداد و وقایع بعد از آن بدنبال حمایت تمام‌قد آیت الله خامنه‌ای از نتایج اعلام شده انتخابات و خطبه‌های تاریخی ایشان در نماز جمعه 29 خرداد و سرکوب‌های خونین خیابانی و بازداشت گسترده فعلان سیاسی منتقد و شکنجه بازداشت شدگان در زندان‌های گاه ناشناس و کشته شدن برخی از بازداشت‌شده‌ها موجی از نارضایتی در میان اقشار مختلف مردم بویژه روحانیون و فقها و مراجع برخاست.
فتاوای تاریخی 19 تیر آیت الله العظمی منتظری، نامه‌های آیت الله طاهری اصفهانی، اظهارنظرهای فقهی آیت الله بیات زنجانی، نامه نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی و بیانیه اخیر آیت الله سید علی محمد دستغیب نمونه‌های از این اعتراضات رو به گسترش است. به نظر نویسندگان روحانی این نامه، شرائط تدبیر و عدالت رهبری در چند ماه اخیر نقض شده و ایشان با توجه به مبانی فقهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خودبه خود معزولند. منتهی به لحاظ طی مراحل قانونی مجلس خبرگان می‌باید به عنوان نمایندگان عالی مردم به مفاد اصل 111 قانون اساسی درباره عزل رهبری عمل کنند. اسامی امضاکننده‌های این نامه مهم به دلیل خفقان و سرکوب شدید داخل کشور و خطر جانی آنها به تقاضای خود امضاکننده‌ها منتشر نمی‌شود. اما پس از احراز وثاقت نامه به انتشار آن مبادرت شد. متن کامل این نامه را در اینجا بخوانید.

جبهه میرحسین تشکیل شد؛«تشكيلات راه سبز اميد»

در حقيقت راه سبز اميد ادامه شعار راهبري هر شهروند يك ستاد است كه اين بار براي مطالبات به حق مردم و استيفاي حقوق آنان شكل مي‌گيرد. در حالي نخست وزير دوران دفاع مقدس پيشتر وعده تشكيل شبكه اجتماعي را داده بود، در ديدار با اعضاي انجمن اسلامي جامعه پزشكي ايران تلويحاَ نام اين مجموعه را ”تشكيلات راه سبز اميد“ عنوان كرد و به شكل‌گيري اين تشكيلات به عنوان يك نهضت فراگير اشاره كرد و گفت: رنگ سبز نماد اين راه و مطالبه اجراي بدون تنازل قانون اساسي شعار آن است و شبكه‌هاي اجتماعي خودجوش و خودمختار بي‌شمار و گسترده در سطح جامعه، بدنه اين جنبش هستند.
به گزارش ايلنا، مير حسين موسوي گفت: اگر به جاي آنكه مردم را تحقير كنند و در صدا وسيما شروع به جو سازي كنند، مواضع منصفانه‌اي مي‌گرفتند و اگر قبل از آن كه مردم به خيابان‌ها بيايند در چارچوب قانون و با احترام به حقوق مردم با آنان برخورد مي‌كردند ما امروز با بسياري از بحران‌ها روبرو نبوديم.
موسوي خاطر نشان كرد: شعارهاي ما در طول انتخابات در چارچوب قانون اساسي واصولي كه مردم باور دارند انتخاب شد، امروز هم به همان شعارها پايبند هستيم و يقين داريم اگر با خواست مردم منصفانه برخورد مي‌شد و دستگاه‌هاي تبليغي به جاي پيوند دادن حركت‌هاي خودجوش مردم به بيگانگان و وارونه نشان دادن حقايق سعي در اقناع افكار عمومي با نقد منصفانه و التزام به راست‌گوئي مي‌كردند به نفع نظام بود و روح بدبيني و بي‌اعتمادي به جامعه دميده نمي‌شد.
نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در اين ديدار به تشريح بخشي از ناگفته‌هاي روز انتخابات پرداخت و گفت: از چند روز قبل از 22 خرداد ستادهاي ما با موج عظيمي از تماس‌هاي مردمي كه حاكي از اطلاعات دقيقي در مورد تحركات در دست انجام و سناريوهايي كه براي روز انتخابات و بعد از آن طراحي شده است مواجه گرديد، به صورتي كه در شب انتخابات مجبور به صدور اطلاعيه‌اي براي فراخواندن مردم به خوش‌بيني نسبت به مجريان و پرهيز از قصاص قبل از جنايت شديم. اما آنچه در فرداي آن شب ديديم عبارت از به اجرا درآمدن پيش‌بيني‌هاي ارائه شده به ما يكي پس از ديگري و قرائن بي‌شماري بود كه سلامت جريان حوادث را زير سوال مي‌برد.
وي با بيان اينكه تعليمات اسلامي ما را ملزم مي‌كند كه نسبت به اعمال مومنين با حسن ظن برخورد كنيم،گفت: اما همين تعليمات به ما اجازه نمي‌‌دهد كه تن به دروغ دهيم.
موسوي در ادامه سخنان خود به حوادث روز انتخابات پرداخت و گفت: با تمام اين احوال ما در ابتدا فكر كرديم كه شايد آنچه شاهد آن هستيم ناشي از سوء تدبير است، براي همين خود من تلاش كردم با مسئولان كشور تماس بگيرم و همان روز دوبار با رئيس قوه قضائيه، دو بار با دادستان كل كشور، دو بار با رئيس مجلس و چهار بار با بيت رهبري موضوع را مطرح كردم. علاوه بر اين گروهي از طرف ستاد به ديدار وزير كشور رفتند تا نگراني‌هاي مردم را منتقل كنند و عجيب بود كه وزير كشور در حالي كه در آن روز قاعدتا تنها كارش بايد رسيدگي به مسائل مربوط به انتخابات باشد پس از مدت زيادي معطل كردن افراد اعزام شده به آنان وقت ملاقات نداد. وي ادامه داد:اين موارد قرائني بود كه يكي پس ازديگري انباشته مي‌شد تا اين كه از عصر روز 22 خرداد حمله به ستادهاي انتخاباتي اينجانب آغاز شد و سپس به ستاد مركزي و ساير ستادها در سطح كشور گسترش يافت. نخست وزير دوران امام تصريح كرد: بنده يك راي بيشتر نداشتم و مي‌توانستم از حق خودم بگذرم، ولي از حقوق مردم نمي‌توانستم بگذرم، چون ما مسلمان هستيم وآموز‌ه‌هاي ديني به ما اجازه نمي‌دهد به دروغ تن بدهيم. قصد ما اين بود كه پس از تلاش نفس گير ايام انتخابات، نتيجه هر چه باشد آن را بپذيريم، اما آنچه اتفاق افتاد ما و جامعه را به اين سمت كشاند.
وي در ادامه سخنان خود با نقد عملكرد متصديان رفتار آنان را فراقانوني دانست و گفت: اگر در جريان انتخابات وحوادث پس از آن مطابق قانون و انصاف عمل مي‌شد ما شاهد اين حوادث نبوديم، بلكه اگر بنده هم برروي مسائلي پا فشاري مي‌كردم مورد اعتراض مردم قرار مي‌گرفتم كه چرا تندروي مي‌كنم. اما ناديده گرفتن قانون و فراتر از قانون عمل كردن و ناديده گرفتن كرامت و حقوق ذاتي شهروندان موجب پيدايش جنبش اعتراضي و ابعاد روز افزون آن شد.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به عوامل تحريك احساسات مردم و تداوم موج اعتراضات گفت: به فاصله كمي از انتخابات فردي كه به فراخور عنوانش بايد نمونه ادب باشد يك ساعت و اندي در تلويزيون صحبت كرد و 37 مرتبه نام بنده را به زبان آورد و اين برنامه 3 بار از صدا وسيما پخش شد بدون آن كه كوچكترين فرصتي براي پاسخگويي داده شود. اين تنها يك نمونه از رفتارهاي غيرمنصفانه و تحريك‌كننده‌اي بود كه مردم را عصبي كرد وموجب گسترش آشوب‌ها شد. حال آن كه اگر مردم از مسئولان نظام انصاف و احترام به حقوق ذاتي‌شان را مي‌ديدند تجمعي همانند راهپيمائي چند ميليوني25 خرداد مي‌توانست آبي بر آتش خشم آنان باشد .در حالي كه با رفتارهاي غلط و زشت بعدي روز به روز از چنين سرانجامي دورتر شديم.
وي سپس به سوء استفاده از ظرفيت و جايگاه برخي نهادها و رو در رو قرار دادن آنها با مردم اشاره كرد و گفت: همه ما به انقلاب علاقه داريم. ما به نهادهائي چون بسيج وسپاه علاقه داريم، چون فكر مي‌كنيم بسيج براي مقابله با دشمن است و سپاه براي آن ايجاد شده تا در مقابل دشمنان بايستد. آيا تلاش براي وابسته نشان دادن حركت خودجوش مردم از سوي صداوسيما و ساير رسانه‌هاي دولتي زمينه بي‌اعتمادي مردم به دستگاه هاي تبليغاتي را فراهم نمي‌كند؟ ما مي‌گوئيم به جاي آن كه جمعيت‌هاي ميليوني مردم رامتهم كنيد، براي يافتن متهمان اصلي در بين كساني بگرديد كه با كارگرداني وصحنه‌گرداني جنگ مسموم تبليغاتي اعتماد و آ رامش مردم را هدف گرفتند و با تحليل‌هاي ماليخواليايي خود به دشمن خدمت مي‌كنند. موسوي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود تنها هدف دادگاه‌هاي هفته‌هاي اخير را اثبات يك توهم بي‌اساس دانست و با اشاره به نقض اصول اوليه دادرسي قضايي از جمله دسترسي آزاد متهمان و خانواده‌هاي آنان به وكيل و آزادي‌‌ آنها در دفاع از خود تاكيد كرد:آيا نبايد در برپايي يك دادگاه اصول اوليه دادرسي در مورد دسترسي متهمان و خانواده آنان به وكيل و آزادي آنان در دفاع از خود رعايت شود.
موسوي به شكل‌گيري تشكيلات راه سبز اميد به عنوان يك نهضت فراگير اشاره كرد و گفت: رنگ سبز نماد اين راه و مطالبه اجراي بدون تنازل قانون اساسي شعار آن است و شبكه‌هاي اجتماعي خودجوش و خودمختار بي‌شمار و گسترده در سطح جامعه بدنه اين جنبش هستند. در حقيقت راه سبز اميد ادامه شعار راهبري هر شهروند يك ستاد است كه اين بار براي مطالبات به حق مردم و استيفاي حقوق آنان شكل مي‌گيرد.

منبع: سایت خبری هم میهن

درخواست مجمع نمایندگان ادوار مجلس برای برکناری رهبر

مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در ایران در نامه به رئیس مجلس خبرگان این کشور خواستار "بررسی های قانونی وفق اصل ۱۱۱ قانون اساسی" شده است که به موضوع عزل رهبری اختصاص دارد.
این مجمع در نامه سرگشاده به اکبر هاشمی رفسنجانی که روز پنجشنبه ۲۲ مرداد (۱۳ اوت) منتشر شد، نوشته است که رهبر جمهوری اسلامی مطابق قانون اساسی با سایر افراد کشور در مقابل قانون برابر است و "همه مسئولیت های ناشی از ولایت امر را بر عهده دارد".
در این نامه به "یورش" ماموران حکومت به مردم و "به خاک و خون کشیدن" آنها و همچنین "داستان شکنجه های بازداشت شدگان کهریزک" اشاره شده و آمده است: "نمایشگاه دادگاه صد نفری که یادآور محاکمات استالین است، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد".
مجمع نمایندگان ادوار همچنین با حمایت از درخواست مهدی کروبی برای بررسی موضوع تجاوز جنسی به دختران و پسران جوان در بازداشتگاه ها نوشته است: "نمی توان در برابر این وقایع شوم سکوت پیشه کرد".
این مجمع در نامه خود رهبر جمهوری اسلامی را مسئول اوضاع کشور معرفی می کند و از اعضای مجلس خبرگان می خواهد که به عملکرد نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی زیر نظر آیت الله علی خامنه ای رسیدگی کنند.
در این نامه خطاب به رئیس مجلس خبرگان آمده است: "مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی لزوم بررسی های قانونی وفق اصل ۱۱۱ قانون اساسی را که از وظایف خبرگان رهبری است مورد درخواست قرار داده و از حضرتعالی انتظار دارد که بنا به وظیفه و رسالت قانونی، اقدامات لازم را به عمل آورید".
اصل ۱۱۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می گوید: "هر گاه‏ رهبر از انجام‏ وظایف‏ قانونی‏ خود ناتوان‏ شود، یا فاقد یکی‏ از شرایط مذکور در اصول‏ پنجم‏ و یکصد و نهم‏ گردد، یا معلوم‏ شود از آغاز فاقد بعضی‏ از شرایط بوده‏ است‏، از مقام‏ خود بر کنار خواهد شد. تشخیص‏ این‏ امر به‏ عهده‏ خبرگان‏ مذکور در اصل‏ یکصد و هشتم‏ می‏ باشد...".
یک روز پیش از انتشار نامه سرگشاده مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، علی محمد دستغیب، عضو مجلس خبرگان رهبری نیز خواستار تشکیل جلسه فوری مجلس خبرگان شده بود.
آقای دستغیب نوشته بود: "اینجانب صادقانه و خیرخواهانه عرض می کنم تا دیر نشده خبرگان برای اعاده حیثیت از مرجعیت، تشکیل جلسه دهد آن هم علنی و مطالب بررسی گردد و به خواست مردم که همان قانون اساسی است جواب داده شود و به شکایات آنها به وسیله نمایندگان آنها یعنی آقای موسوی و آقای کروبی رسیدگی شود".
منبع: بی بی سی

موسوی: کشور نیازمند اصلاح عمیق است

به گزارش سایت قلم نیوز وابسته به میرحسین موسوی، او گفته است که آنچه در زندان ها بر سر مخالفان می آید نیاز کشور به تغییرات عمیق را آشکار می کند. خبرگزاری های عمده جهان به نقل از سایت قلم نوشته اند که آقای موسوی گفت: "آنچه امروز در زندان‌ها می‌گذرد به خوبی نشان‌‌دهنده ضرورت یک اصلاح عمیق در کشور است." این سایت هم اکنون به دلایل نامعلوم در دسترس نیست. اما آقای موسوی که همواره از قانون اساسی دفاع کرده است نگفت که به نظر او نظام حاکم در چه بخش هایی نیازمند اصلاحات اساسی است.
بسیاری از مخالفان می گویند که ساختار حکومتی ایران و قانون اساسی که قدرت زیادی به یک نفر - ولی فقیه - می دهد را سرمنشا اصلی بحران جاری و مقاومت حکومت در برابر اصلاحات جدی می دانند و برای اثبات نظر خود به دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی که بسیاری از اصلاحاتش از سوی نهادهای محافظه کار تحت نظر رهبر خنثی شد اشاره می کنند.
برخی معترضان در تظاهرات روز هشتم مرداد به مناسبت چهلم برخی از قربانیان خشونت های پس از انتخابات حتی شعار "استقلال آزادی، جمهوری ایرانی" سردادند.
اما آقای موسوی که از فشارها در این زمینه آگاه است در هفته های اخیر بارها بر این مساله تاکید کرده که قانون اساسی ایران ظرفیت های زیادی برای پاسخ دادن به خواسته های عمومی دارد.
آقای موسوی در اظهارات تازه اش در روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنین گفت: "آیا اگر آمریکا تمام قدرتش را بسیج می کرد می توانست به اندازه اتفاقاتی که در زندان ها افتاده است به کشور و انقلاب لطمه بزند؟"
وضعیت کسانی که پس از اعتراضات گسترده به نتایج انتخابات 22 خرداد و اعلام پیروزی محمود احمدی نژاد دستگیر شدند از همان ابتدا موضوع نگرانی ناراضیان بود.
به تدریج گزارش های غیررسمی متعددی از بدرفتاری و شکنجه بازداشتی ها به خصوص آنان که در جریان ناآرامی ها و تظاهرات خیابانی بازداشت شده بودند منتشر شد.
در پی فشارهای شدید مخالفان، دولت ایران اوایل مرداد ماه گفت بازداشتگاهی به نام کهریزک در جنوب تهران را به علت "غیراستاندارد" بودن آن می بندد.
وزیر دادگستری ایران این هفته در اولین اذعان رسمی به بدرفتاری با برخی زندانیان، حوادث کهریزک را "تلخ" خواند. با این حال حکومت ایران آزار سیستماتیک زندانیان را رد می کند و تخلفات را به برخی ماموران پایین رتبه نسبت می دهد.
گزارش ها همچنین حاکی از کشته شدن برخی از افراد تحت بازداشت در کهریزک است و گزارش های تایید نشده ای نیز از وقوع تجاوز جنسی در آنجا به زندانیان وجود دارد.
مهدی کروبی دیگر نامزد معترض انتخابات گفته است که برخی منابع درون نظام به وی گفته اند که به زندانیان زن و مرد تجاوز شده است اما رئیس مجلس روز چهارشنبه این موضوع را انکار کرد.
آقای موسوی در اظهارات تازه خود همچنین بار دیگر نسبت دادن اعتراضات عمومی به بیگانگان را به باد حمله گرفت.
وی گفت: "بزرگترین دروغ آن است که خواست طبیعی مردم برای اصلاح را به بیگانگان نسبت دهند." او از نحوه پوشش اخبار توسط صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و روزنامه کیهان انتقاد کرد و آن را خدمت به اهداف "بیگانگان"خواند.
آقای موسوی گفت: "یک اراده سیاسی می خواهد خواست طبیعی مردم را به بیگانگان پیوند دهد و با به راه انداختن جنگ روانی – تبلیغاتی حرکت خودجوش و اعتراض مردم را در جهت منافع بیگانه و یا دخالت آنان معرفی کند. حال آن که وقتی دقت می کنیم می بینیم طی دو ماه اخیر هیچ کس به اندازه خود آنان به منافع بیگانگان خدمت نکرده است."
وی افزود: "هیچکس از نیروهای دلسوز انقلاب نمی خواست این حوادث روی دهد و بدتر از آن با دروغ های پی در پی توجیه شود."
او افزود مردم می خواهند خواسته ها و اعتراض هایشان در جوی آرام و عاری از تشنج طرح شود و کسانی به منافع "بیگانگان" خدمت می کنند که تجمعات آرام مردم را برهم زدند و آنرا خونین کردند.
او در مقابل برگزاری دادگاه های "نمایشی" که "منافقین منفور را در کنار فرزندان انقلاب" در کنار هم قرار می دهد را به نفع آمریکا و انگلیس خواند.
میرحسین موسوی همچنین از "رواج تهمت" در صدا و سیما و همچنین آنچه اهانت به مهدی کروبی دانست انتقاد کرد و چنین روشی را مورد پسند آمریکا و بیگانگان ارزیابی کرد.
آقای موسوی همچنبن با اشاره به مطالب روزنامه کیهان گفت که این روزنامه قشر فرهیخته و روشنفکر را در برابر نظام قرار می دهد.
منبع: بی بی سی

تجاوز به دختران و پسران زندانی! جنایاتی که فقط در نظام ولایت فقیه رخ می دهد

آقای بابک داد روزنامه نگار و تحليلگر سياسي،اجتماعي در وبلاگش خاطره ای را روایت کرده است که حتی اگر یک درصد آن واقعیت داشته باشد باید به حال حکومت اسلامی و اسلامی که این موجودات شگفت انگیز و پلید آن را نمایندگی می کنند زار زار گریست، آقای بابک داد در بخشی از خاطره خود از زبان یکی از زندانیان مینویسد:

"فرداي دستگيري، يك مأمور مي آيد و مهدي و يك پسر ديگر را با كتك بيرون مي برد. جلوي بقيه زندانيان فرياد مي زده:«همتونو مثل اينا مي بريم و مي...نيم!» مهدي صداي يك مرد ديگر را شنيده كه گفته: « ببريد حامله شون كنيد اين بچه قرتيا رو!» مهدي را به اتاقكي بردند كه در فقره اول، مورد تجاوز يك مأمور قوي هيكل قرار گرفته و در حين تجاوز، از هوش رفته. بعد دوباره و دوباره. در همان روز، بيشتر از چهار مرتبه او را مورد تجاوز قرار داده بودند و خونريزي او، چنان شديد بوده كه به سلول فلزي و داغي منتقلش مي كنند كه كوچكتر بوده و به غير از «مهدي»، سه چهار پسر جوان ديگر با جراحتهاي شبيه به او در آن زنداني بوده اند. مهدي گفته «كف سلول پر از خون و پر از مگس و بوي تعفن بوده! و يكي از بچه ها انگاري از ديشب مرده بود و مأمورها نفهميده بودند!»
مهدي و چندين جوان ديگر، در طول حدود دو هفته در كمپ كهريزك، براي «آدم شدن!» و «ادب شدن!» بارها مورد تجاوز مأموران قرار گرفته بودند و در نهايت او را به بيمارستاني كه نامش را نمي داند، منتقل كردند. بعد از شتسشو و بخيه پارگي مقعد، او را بدون بستري در بخش، به زندان ناشناخته ديگري در داخل شهر تهران برده اند و بعد از حدود هفت روز گرسنگي و باتوم روزانه(!)، بالاخره او را به قيد ضمانت كتبي مبني بر «اقرار به خوش رفتاري مأموران زندان!» و تعهد به «عدم شركت در هرگونه تجمع و راهپيمايي ضد نظام!»، به پدرش تحويل دادند." (متن کامل را می توانید در اینجا بخوانید)

وقتی این مطلب و بسیاری از مطالب مشابه را در مورد تجاوز ماموران ولی فقیه به زندانیان خواندم، از خود پرسیدم براستی در کدام نظام دیکتاتوری در طول تاریخ می توان نمونه ی تجاوز به پسران زندانی را یافت. آری، از تجاوز به زندانیان زن نمونه های بیشماری را می توان در کتاب های تاریخی یافت ولی هتک حرمت پسران جوان اتفاق نادریست که فقط از دست ماموران دیو صفت ولایت فقیه برمی آید که همه بیماران جنسی وحشتناکی هستند، فقط و فقط دست پروردگان انسان نماهای بیشرمی مانند: قاضی مرتضوی، روح الله حسینیان و... قادر به انجام چنین جنایاتی هستند.

تا کنون در روایات تاریخی سراغ نداشته ام که ماموران دیکتاتورهایی مانند هیتلر، صدام، پینوشه و... به مردان زندانی تجاوز کرده باشند اگر هم اینکار را کرده باشند برای رضای خدا نبوده است ولی این قوم بی مانند به خیال باطل خود و برای ورود به بهشت برین به خود حق میدهند چنین فجایع نادری را بوجود آورند. براستی کدامیک از جوانانی که در انقلاب 57 شعار مرگ بر شاه را سرمیدادند مورد تجاوز جنسی ساواکی ها قرار گرفته اند. نمی دانم آنها وقتی در کوچه و خیابان فریاد میزدند: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ، آیا گمان می کردند روزی فرزندان دختر و پسرشان توسط ماموران جمهوری اسلامی مورد هتک حرمت قرار بگیرند.

مزدوران ولی فقیه با ارتکاب چنین جنایات فجیعی آخرین میخ ها را یه تابوت حکومت نامشروع خود می زنند و صدای لرزش ستون های نظام ولایت فقیه لحظه به لحظه بلندتر به گوش می رسد.
رهایی سبز نزدیک است...

کانال فارسی1 (Farsi1) : رقیبی شایسته برای صداوسیمای کودتاچیان!


با آغاز جنبش سبز مردم ایران صحبت تحریم صداوسیما کم و بیش شنیده می شد اما مسئله ی مهمی که کمتر به آن توجه می شد این بود که در حالی که جایگزین مناسبی برای برنامه های صدا وسیما نباشد، همگانی کردن بحث تحریم صداوسیما کار مشکلی به نظر میرسد اما به تازگی شبکه ای بنام فارسی1 (Farsi1) روی ماهواره ی هاتبرد راه افتاده که با آغاز پخش برنامه‌های خود به زبان فارسی، وارد نبرد جانانه ای با صداوسیمای سرتاپا دروغ ولایت فقیه شده است. این شبکه بر خلاف سایر شبکه‌های مشابه، فیلم‌ها و سریال‌های روز و محبوب جهان از قبیل The Bold and the Beautiful ، Victoria ، Couple or Trouble و... را به صورت دوبله فارسی پخش می‌کند، البته کیفیت دوبله آن به حد دوبله های داخل نمی رسد ولی پخش سریال های جذابی که امکان پخش آن ها از تلویزیون ولایت فقیه محال به نظر می رسد این نقیصه را جبران میکند. نیوز کورپوریشن news corporation غول رسانه ای آمریکا و مالک شبکه های فاکس و شرکت فیلم سازی فاکس قرن 21 یکی از سهامداران شبکه مذکور می باشد و قدرت عظیم مالی این شرکت امید پیشرفت سریع شبکه ی فارسی 1 را ممکن می کند.
رسانه های وابسته به دولت کودتا از جمله سایت الف نتوانسته اند خشم خود را از به وجود آمدن این رقیب قدرتمند برای صداوسیمای دلبندشان مخفی کنند و در مقاله ای به نام "روپرت مرداک رقيب جديد صدا و سيماي ايران" تز معروف و پوسیده ی دخالت بیگانگان را دستمایه نوشته ی خود قرار داده است و ترس خود را از به میدان آمدن یک رقیب دیگر با پشتوانه ی مالی فوق العاده ابراز داشته است.
امیدوارم جنبش سبز ایران با تحریم صدا وسیمای غیر ملی، خشم خود را از دروغ پراکنی و وقاحت صداو سیما نشان دهند. شبکه Farsi1 را می توانید بر روی فرکانس زیر مشاهده کنید:







Farsi1 Channel


Satellite: HOTBIRD
Frequency: 11137 MHz
Polarity: Horizontal
Symbol Rate: 27,500 Msymb/s
FEC: 3/4

تجاوز جنسی در زندانهای ولایت فقیه!

مهدی کروبی، از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات در ایران، در نامه ای به اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان، از او خواسته درباره شایعاتی که درباره تجاوز به دختران و پسران در بازداشتگاه ها پخش شده است، تحقیق کند.این نامه که در وب سایت رسمی حزب اعتماد ملی منتشر شده، تاریخ ۷ مرداد یعنی ۱۲ روز پیش را دارد و پسر آقای کروبی در توضیح آن نوشته است که پدرش این نامه را ده روز بعد از فرستادن خصوصی برای آقای هاشمی و در حالی که جوابی از او نگرفته است، برای عموم منتشر می کند.
آقای کروبی در نامه خود خطاب به آقای هاشمی می نویسد: "عده‌ای از افراد بازداشت‌شده مطرح نموده‌اند که برخی افراد با دختران بازداشتی با شدتی تجاوز نموده‌اند که منجر به ایجاد جراحات و پارگی در سیستم تناسلی آنان گردیده است. از سوی دیگر افرادی به پسرهای جوان زندانی با حالتی وحشیانه تجاوز کرده‌اند به طوری‌که برخی دچار افسردگی و مشکلات جدی روحی و جسمی گردیده‌اند و در کنج خانه‌های خود خزیده‌اند."
آقای کروبی گفته است اگر "این رفتارهای شناعت آمیز" را "به طور متواتر از افراد مختلف که در روزهای اخیر آزاد شده اند" نشنیده بود، باورشان برایش سخت بود.
آقای کروبی از رئیس مجلس خبرگان رهبری خواسته است این موضوع را "به صورتی که صلاح می داند" با آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران، در میان بگذارد و نیز هیاتی برای بررسی این مساله تشکیل دهد. آقای کروبی اعلام آمادگی کرده است که مسئولیت تحقیق و بررسی جهت تعیین صحت و سقم این اخبار را برعهده گیرد.
مهدی کروبی در نامه خود از منابع خبری خود نام نبرده، اما نوشته است: "افرادی این مطالب را به من گفته‌اند که دارای پست‌های حساس در این کشور بوده‌اند. نیروهای نام و نشان داری که تعدادی از آنها نیز از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند. این افراد اظهار داشته‌اند اتفاقی در زندان‌ها رخ داده است که چنانچه حتی اگر یک مورد نیز صدق داشته باشد، فاجعه‌ای است برای جمهوری اسلامی."

آقای کروبی گفته است که گمان نمی کند کسانی که در ۱۵ سال مبارزه با حکومت پهلوی (از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷) در زندان بوده اند، از جمله خود او و آقای هاشمی، چنین چیزهایی را "دیده یا شنیده باشند".
مهدی کروبی در بخش دیگری از نامه خود به "حوادث تلخ" دیگری که بعد از انتخابات ریاست جمهوری در ایران رخ داد اشاره کرده است: "از دستگیری‌های بی‌حساب و کتاب، از ضرب و شتم و وارد کردن جراحات تا شهادت فرزندان این کشور، از حمله به خانه‌های مردم تا فاجعه خونین کوی دانشگاه و برخوردهای خشن و وحشت‌انگیز حتی با خانم‌ها در سطح خیابان‌های شهر، که تاکنون سابقه نداشته است ... از برخوردهای خشن و بی‌محابا، بر سر مردم باتوم را خرد کردن، آنچنان که بعد از گذشت قریب به ۴۰ روز همچنان اوضاعشان غیرعادی است و عوارض آن روی بدنشان قابل مشاهده است. هتاکی و ابراز دشنام و فحاشی رکیک به افراد و نثار نوامیس بازداشت‌شدگان و مردمی که برای نماز جمعه آمده بودند."
آقای کروبی در پایان نامه خود تاکید کرده که فقط دو نسخه از این نامه تهیه کرده که یکی مهر و موم شده برای آقای هاشمی ارسال و دیگری نزد خود او نگه داشته شده است. اما به گفته پسر آقای کروبی، با توجه به این که آقای هاشمی هنوز هیچ واکنشی به این نامه نشان نداده، پدرش تصمیم به انتشار عمومی آن گرفته است.

منبع: بی بی سی

به راستی کدام یک کاریکاتور است؟

بعد از افاضات مقام عظمای ولایت در مورد اینکه جنبش سبز مردم ایران ، کاریکاتوری از انقلاب 57 است در ذهنم یک سئوال بزرگ نقش بست، دوست دارم از این آقا بپرسم، آیا به حکومتی که اکنون شما به اصطلاح شخص اول آن هستید نگاهی انداخته اید. شما حکومتی را اداره می کنید که در آن بر عکس تمام کشورهایی که در آن قانون حرف اول را میزند رئیس جمهورش به خود اجازه میدهد به راحتی به مردمی که خود را خدمتگذار آنها میداند دروغ بگوید، به منافع همه ی ملل می اندیشد به جز ملت خودش، نمایندگانی را در مجلستان منصوب کرده اید که به هر مسیری میروند بجز مسیری که ملت در آن مسیر قدم برمی دارد، همه دغدغه ای دارند بجز دغدغه هایی که مردم برای آن دغدغه ها به خیابان ریخته اند.
امروز بار دیگر فاطمه رجبی همسر وزیر چند شغله ی احمدی نژاد چیزهایی گفت که مرغ پخته را به خنده وامیدارد، این خانم که ظاهرا نماد کامل عدم اعتماد به نفس و حقارت تاریخی می باشد از تصمیم رئیس جمهور محبوبش نسبت به گماردن یک وزیر زن در کابینه شدیدا منقلب شده و اعتقادات مذهبی خانم جریحه دار شده است، ایشان خطاب به احمدی نژاد گفته است :

" آقای احمدی‌نژاد! کدامیک از معصومین زنان را در مدیریت اجرایی قرار داد که شما این کار را بکنید؟...آقای رئیس‌جمهور! تصور می‌شود شما این مطلب را نیز از زبان مبارک امام صادق علیه‌السلام رئیس مذهب تشیع نیز خوانده‌اید که «در آخرالزمان زنان بر دولت و سلطنت و هرچیزی که میل به آن دارند، [احتمالاً مناصب و مدارک و...] غلبه یافته و مسلط می‌گردند."

مگر یک انسان چقدر می تواند ذلیل و حقیر باشد که جنسیت خود را اینچنین پست انگاشته و پیشرفت و خوشبختی خود را نماد فساد و یکی از نشانه های آخرالزمان بداند و اینچنین جنسیت خود را لگدمال تعصبات کور مذهبی قرار دهد.
به یاد لایحه ی چند همسری دولت احمدی نژاد افتادم، در آن ماجرا وقتی که این لایحه بنیادگرایانه با عکس العمل شدید مردم، NGO ها و شخصیت های فرهیخته ی کشور روبرو شد اکثر نمایندگان مجلس جرات نکردند این ننگ را بپذیرند و به این لایحه رای مثبت دهند بجز چند تن از نمایندگان زن مجلس!
باور می کنید؟ نمایندگان زن مجلس! می خواهم از آقای خامنه ای این سئوال را بپرسم که آیا جنبش سبز ما کاریکاتور است یا حکومت اسلامی شما که در آن زنان ، زن ستیز تر از مردان هستند و با دست خود هم جنس های خود را چنین حقیر و بی ارزش میکنند.
کاریکاتور واقعی حکومت ولایت فقیه است که بعد از سرنگونی آن، سالهای سال میتواند الگو و سوژه ی فیلم های کمدی بیشماری باشد .
به امید آن روز

محمد رضا خاتمی :این حق مردم است جمهوری اسلامی را " نخواهند " !


امروز روزنامه ی اعتماد مصاحبه ای را با آقای محدرضا خاتمی منتشر کرد که حاوی مطالب عمیق و مهمی بود که مهمترین بخش این مصاحبه، اظهارات ایشان در مورد مقبولیت جمهوری اسلامی نزد مردم است، آقای خاتمی در گفتگو با کیوان مهرگان می گوید"يکي از اهداف بزرگ اصلاح طلبان ارائه الگوي درست از جمهوري اسلامي است.ما جمهوري اسلامي خواه هستيم. البته اين کار سختي شده چون در ذهن مردم از جمهوري اسلامي همين اتفاقات نقش بسته است ولي ما نبايد از آرمان و اعتقاد خودمان دست بکشيم. اما من معتقدم جمهوري اسلامي که ما مي گوييم يک مزيت دارد و آن هم اين است که تحميل نمي شود. يعني وقتي مردم مي گويند ما جمهوري اسلامي نمي خواهيم، ما حق نداريم به مردم بگوييم «اشتباه مي کنيد، بايد بخواهيد». البته مي توانيم بگوييم ما جمهوري اسلامي را قبول داريم اما اگر هم نخواستند اين حق آنهاست و ما تلاش مي کنيم جمهوري اسلامي را درست به مردم نشان دهيم و آنها را مايل به جمهوري اسلامي کنيم. اين مزيت جمهوري اسلامي است که ما معتقديم بايد وجود داشته باشد. ما به هيچ وجه از جمهوري اسلامي خواهي دست برنمي داريم، اما آن را نقد و نفي مي کنيم با روش هاي قانوني و مسالمت آميز".
از نقطه نظر بنده شنیدن این جملات از زبان یکی از سران اصلاحات نقطه ی عطفی در مسیر رسیدن به آزادی و دمکراسی در ایران است و نباید از این نکات مهم و تاثیرگذار در جنبش سبز مردم ایران به سادگی گذشت.

پشت پرده دادگاه فرمایشی اصلاح طلبان

در حالی که فردا (شنبه 17 مرداد) قرار است دومین جلسه دادگاه نمایشی اصلاح طلبان برگزار شود، گزارش‌های منابع «موج سبز آزادی» حاکی از سناریوی پیچیده‌ای است که کودتاچیان طراحی کرده بودند تا توانستند اولین جلسه دادگاه را به شکلی نمایشی و فریبنده، به پخش تلویزیونی برسانند.
به گزارش «موج سبز آزادی» اولین خبری که از پشت پرده این دادگاه رسیده، حاکی از آن است که آقایان ابطحی و عطریانفر روز قبل از دادگاه فرمایشی دهم مرداد و نیز از ساعت 5 صبح روز دادگاه برای تمرین آنچه باید در دادگاه بگویند، در سالن محل دادگاه حاضر شده‌اند و در حضور قاضی این نمایش را تمرین کرده‌اند.
گزارش بعدی حاکی از آن است که بر خلاف تبلیغات صورت گرفته که نام این دادگاه را «دادگاه 100 نفر از بازداشت‌شدگان» نامیده بودند، به دیگر زندانیان سیاسی شاخص حاضر در دادگاه به طور جداگانه و انفرادی گفته شده بود که این دادگاه برای دو نفر از متهمان تشکیل شده است و اگر شما بخواهید، می‌توانید در آن حضور داشته باشید.
به گزارش «موج سبز آزادی» سومین گزارش موجود از پشت پرده دادگاه حاکی از آن است که بسیاری از بازداشتی‌های حاضر در آن جلسه، از موضوع دادگاه و علت حضورشان در آن محل اطلاع نداشته‌اند.
در همین حال گزارش دیگری حاکی است فشارهای جسمی و روحی بر سعید حجاریان و عبدالله رمضان‌زاده نیز به شدت زیاد شده و کودتاچیان قصد دارند به هر شکل ممکن و حتی با غیر اخلاقی‌ترین روش‌ها، آنها را نیز به اعتراف و مصاحبه وادار کنند.
سایت جهان نیوز که به محافل کودتاچی نزدیک است، پیش از این خبر داده بود که هدایت آقایی و محمد قوچانی قرار است بازیگران نقش اعتراف‌کننده در دومین قسمت سریال موسوم به دادگاه باشند.

سوگند احمدی نژاد با نون اضافه!

امروز وقتی که تصاویر احمدی نژاد در حال سوگند خوردن در مراسم تحلیف را میدیدم، با خودم فکر کردم که در ذهن این تهی مغز بی همه چیز چه میگذرد، به چه می اندیشد؟ البته اگر اندیشه ای در کار باشد. جواب سئوالم را خیلی زود یافتم، رئیس جمهور منتصب آقای خامنه ای همینطور که متن سوگند ریاست جمهوری را می خواند این مطالب به سرعت از ذهنش می گذرد:

بسم‏الله‏الرحمن‏الرحیم
من به عنوان رییس جمهور( احمدی نژاد: کدوم رئیس جمهور محمود جون! خودمونیم! تو که ده میلیون رای هم نمی آوردی، این از الطاف مقام عظمای ولایت بود که واسم 24 میلیون رای کنار گذاشت و فردای انتخابات قبل از تایید شورای نگهبان نتایج انتخابات رو تایید کرد و گفت مگه میشه 11 میلیون تقلب کرد با این که من 14 میلیون تقلب کرده بودم، بعدش هم به قیمت به کشته دادن صدها نفر! مرد و مردونه رو حرفش مونده) در پیشگاه قرآن کریم ( احمدی نژاد: قرآن جدیدی که خودم و آقا همین روزها تهیه میکنیم و در اختیار امت ولایت مدار قرار میدیم!)و در برابر ملت ایران( احمدی نژاد: ملت که من رو قبول ندارن...به درک که قبول ندارن، آقا که قبول داره!ولی ای خدا! تو که ماشا الله، بزنم به تخته همه چیز بهم دادی، فهم! شعور! خوشگلی! دکترای تقلبی! ریاست جمهوری تقلبی! خوب عشق منو هم مینداختی تو دل این ملت تا اینقدر تو خیابونا بهم فحش ندن! ) به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار مذهب رسمی ( احمدی نژاد: بر اساس همون قرآن چاپ جدیدی که گفتم ) و نظام جمهوری اسلامی( احمدی نژاد: حکومت اسلامی ) و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش ( احمدی نژاد: که ندارم ) را در راه ایفای مسوولیتهایی که بر عهده‏ گرفته‏ام به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم ( احمدی نژاد: خدمت به مقام معظم رهبری، جنتی، مصباح یزدی و بقیه آشغال هایی که تقلب تابلو من رو تایید کردند) و اعتلای کشور( احمدی نژاد: اعتلای فلسطین، حزب الله لبنان، حماس و ... بجز ایران) ترویج دین و اخلاق ( احمدی نژاد: که آخرشم! )، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هر گونه خودکامگی بپرهیزم ( احمدی نژاد: حتما!!! ) و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است ( احمدی نژاد: تا جایی که مزاحم گندکاری های من و دارو دسته خودم نباشن ) حمایت کنم. در حراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزم( احمدی نژاد: این چه سوگند نامه ایه! یادم باشه این رو هم عوض کنم ) و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم‏السلام قدرتی را که ملت ( احمدی نژاد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی! ) به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود ( احمدی نژاد: که خودم می باشم! ) بسپارم.

یک توضیح !

خوانندگان عزیز:

مطلب مربوط به افشین قطبی و حضور ایشان در مراسم تنفیذ دولت کودتا به دلیل احتمال بروز برخی سوء تفاهمات حذف شده است و امیدوارم آقای قطبی خود در اسرع وقت در این زمینه اطلاع رسانی نمایند .

آیت الله خمینی در سال 57 !

آیت الله خمینی در سال 57 قبل از پیروزی انقلاب گفته بود : ما می خواهیم حکومتی بسازیم که اگر در آن بگویند مرگ بر فلان کس، او را نکشند ... خودتان قضاوت کنید...

ابطحی: من دیروز همین جا خدمت برادران عرض کردم...! ! !


یک نکته ی بسیار عجیب در دادگاه نمایشی جایی بود که ابطحی گفت من" دیروز" همین جا خدمت برادران عرض کردم...! ... نظرتان در این باره چیست ؟ ... از این مطلب چه برداشتی می توان کرد ؟
این هم فیلم دادگاه نمایشی کودتاچیان برای تایید صحت این مطلب با تشکر از دوستانم در بالاترین:


از طریق این لینک هم میتونید ویدئو رو ببینید.