نماز دختر و پسر سبز در در کنار یکدیگر !


۲۱ نظر:

ناشناس گفت...

الله اکبر
یاد روایت اولین نماز تاریخ اسلام افتادم که خدیجه سلام الله علیها و حضرت محمد صلی الله عیله و آله پس از مبعوث شدن آن حضرت به جماعت اقامه کردند.
خدا با سبزهاست و این مشهود است
مرگ و زندگی با خداست نه دکتر ها و کس دیگر، آقای خامنه ای اگر کوتاه نیاید، زندانیهای سیاسی را آزاد نکند و به جنبش نپیوندد "عمر سیاسی" اش بزودی پایان خواهد یافت خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنند و به عرضشان برسانند!
ما هم بیاییم 1 بار هم در طول تاریخ شده به صف بت شکنان بپیوندیم و بت نسازیم!

ناشناس گفت...

ta koor shavad har anke natvanad did

مهم نیست گفت...

خیلی دلم می خواد بدونم این خانم چطوری با عینک آفتابی سجده رفته؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

برای سجده رفتن پیشونیشو باید بزاره روی مهر نه چشماشو که

ناشناس گفت...

در پاسخ به نظر یکی‌ از خوانندگان این مطلب.

بلاهت شاخ و دم ندارد ! جناب عالی‌ همچنین نابینا تشریف دارید که شجاعت و از خود گذشتگی این دختر را ندیده از عینک میپرسید.

ناشناس گفت...

من یک نظر دارم وخواهش میکنم که این نظر رو گسترش بدید. در این چند سال کشورهای مثل روسیه ، چین با حمایت از احمدی نژاد، سرمایه های این کشور رو بر باد دادند.روسیه و چین نشان دادند که بودن امثال احمدی نژاد در ایران به نفع آنها می باشد.چون هم پروژههای زیادی نصیبشون میشه و هم سرمایه های مملکت رو بر باد میدند و هم بر سر ایران با غرب معامله میکنند و منافع خودشون رو تامین می کنند.
همانطور که میدونید شرکتهای روسی و چینی زیادی در ایران مشغول فعالیت هستند.مانند( huawei که پروژهای زیادی با مخابرات و ایران سل دارد)و ... .نظر من این است ، که یک پروژه تحریم وناامن کردن فضای ایران برای افراد این کشورها (نظیر هو کردن در خیابان ، پاشیدن رنگ و آب بر روی لباس آنها ، شعار نویسی در درب شرکت این شرکتها ، ،برگزاری تظاهرات جلوی شرکتهای روسی و چینی و یا شرکتهای که همکاریهای زیادی با این شرکتها دارند ، عدم فروش اجناس توسط فروشگاههای ایرانی به این افراد و...) که در ایران هستند بوجود بیاوریم. در این صورت پرسنل چینی و روسی شرکتها نمی توانند در ایران زندگی راحتی داشته باشند و بد از مدتی به ایران نمی آیند.با این کار هم دست شرکتهای چینی و روسی از ایران جدا میشه و هم دیگه این کشورها از ایران در صحنه بین الملل حمایت نمیکنند.
خواهشمند است این نظر رو گسترش دهید.

بهرام گفت...

شما محشرید. شما زیبایید. و نماز هم با شما برایم زیبا شد.

Unknown گفت...

آدم دلش میخواد ماچشون کنه!
چه مؤدب هم نشستن!!

ناشناس گفت...

حالا بزنه که قرار بوده که کسی ندونه این دوتا با هم رفیقن!!!


در مورد پیشنهاد دوستمون هم من باید بگم که چرا ما همیشه دوست داریم راه های عجیب و قریب رو انتخاب کنیم، از قدیم گفتن "مالتو سفت بگیر، همسایتو دزد نگیر!" اگه دولت ایران داره به هزار دلیل به اجنبی ها باج میده مشکل دولته ماست و ما که دولت رو به مشروعیت رسوندیم، نه اون کارمند یا شرکت بدبخت که همشون واسه یه لقمه با شاید دو لقمه نون واسه زن و بچشون دارن کار میکنن!!!

ناشناس گفت...

Maybe her praying has the highest acceptance from GOD as it is pure.

ناشناس گفت...

توجه کنید که این نماز گزارای امروز صوابی بردند بسی چون هم نماز خواندند . احتمالا بار اولشون بوده. هم نماز جماعت بوده . هم جمعه . بعدشم نمازی که برای پول نبوده بر عکس نماز نماز ظهر توی گرمای 40 درجه زیر آفتاب و از همه مهم تر در شرایت بسیار بسیار بد تر از جنگ. چون دشمن در چند قدمی ایستاده !!! . دمشون گرم . خدایی که نماز اینها رو قبول نکنه و نماز لباس شخصی ها رو قبول کنه لایق پرستیدن نیست .

ناشناس گفت...

دم شما گرم امروز روحیه گرفتم افرین به شما جوانها من در انقلاب 57 هم سن شما بودم باور کنید کمتر از یک سال دیگر همه اهداف حاصل است حالا هم کلی روحیه داریم همدیگر رو تازه یافته ایم ما زیاد میشیم و اونها کم میشن این سرشت هر حکومت دیکتاتوریه که بتدریج ریزش داره نماز امروز سیاسی بود و ما ازش استفاده کردیم هزینه زیادی هم ندادیم

ناشناس گفت...

شاید برادر و خواهر باشند شاید دو دوست شاید دو غریبه کنار هم برحسب اتفاق هر جه هستند با سبز بودن و ماندن اشنایند . قبول باشد.

سبز تویی که سبز میخواهمت

ناشناس گفت...

khosha be gheyrate shoma azizan ve durude faravn be ruhe sarbolan va khune pake azizane shahide rahe azadi va afarin bar pedarane va madarane in azizan/

ناشناس گفت...

شجاعتشون ستودنی است، برای تفکرشون ارزش قایلند و یقینابرای دستیابی به ایديولوژیشون به خاله زنک بازیهای ایرانی هم هیچ اهمیتی نمی دهند

وحید گفت...

رقصی چنین میانه میدانم آرزوست

saman گفت...

hamash tak tek hast
khosham meyad
afreen be javoon ha
har toor shodeh ba zaboon be zaboony harfeshoo no mezanand
saman

ناشناس گفت...

من نمی‌دونستم نماز خواندن زنان و مردان در کنار هم بلامانع است. فکر می‌کردم باید خانم ها عقب تر بایستند.

ناشناس گفت...

دست و پای همه دختر پسرای ایرونی رو که غیرت خود رو نشون دادن میبوسم

ناشناس گفت...

توهم برداشته تون فکر مي کنيد 2 ميليون بيشتر از 24 ميليونه بريد دکتر شايد چيز خورتون کردن...

ناشناس گفت...

درد و بلاتون بخوره تو سر خامنه ای و احمدی نژاد و نوچه های بی همه چیزشون!