غالبی در دیدار با موسوی: در زندانم برایم فضای غیر واقعی خبری ایجاد کرده بودند/ تاج‌زاده در فضای سنگین دادگاه هم شوخی می‌کرد


مهندس میرحسین موسوی بعدازظهر دهم شهریورماه با حضور در منزل حمزه غالبی كه پس از تحمل اجباری 70 روز حبس از زندان اوین آزاد شده، از وی دلجویی كرد. به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در این دیدار که همزمان با حضور جمعی از فعالان ستادهای انتخاباتی، خانواده برخی زندانیان سیاسی و همچنین دوستان غالبی در منزل او که ریاست كمیته جوانان و دانشجویان ستاد موسوی را در انتخابات بر عهده‌ داشت انجام شد، مهندس موسوی دوستی و آشنایی با افراد پاک، مومن و صادقی همچون غالبی را افتخارآمیز خواند و ابراز امیدواری کرد که دیگر بازدشت‌شدگان بعد از انتخابات نیز در روزهای آینده آزاد شوند.
جمع حاضر نیز که از حضور مهندس موسوی غافلگیر شده بودند، با صلوات‌های مکرر از وی استقبال کردند و به ابراز احساسات پرداختند..گفتنی است حمزه غالبی چند روز پس از برگزاری راهپیمایی 25خرداد همراه چند تن دیگر از اعضای جوانان ستاد مهندس موسوی بازداشت شد. وی 64 روز از دوران بازداشت خود را در سلول انفرادی گذراند و در حالی که حکم آزادی وی به قید وثیقه صادر شده بود، پس از ممانعت از آزادی و در شرایطی که هیچ اتهامی علیه وی در کیفرخواست صادره از سوی دادستان تهران وجود نداشت، به چهارمین شبه دادگاه اصلاح‌طلبان آورده شد.
در این دیدار غالبی از فشارهای موجود در بند 2-الف زندان اوین و فضای غیر واقعی خبری که برای وی ایجاد کرده بودند، سخن گفت.وی همچنین به روحیه خوب آقایان تاج‌زاده، عرب‌سرخی و جلایی‌پور در شبه دادگاه چهارم اشاره کرد و از شوخی‌های تاج‌زاده در فضای سنگین این دادگاه خبر داد.

هیچ نظری موجود نیست: