جبهه مشارکت: در «راه سبز امید» همه ایرانیان از هر جنس و نژاد و " آیین" در کنار هم قرار می گیرند


جبهه مشارکت در بیانیه‏ای اعلام کرد که:


"راه سبز امید در عین پذیرفتن تکثر و تنوع در درون جامعه ایرانی« نه تنها شکاف های جامعه را فعال نمی کند بلکه با چسب هویت ملی و برابری حقوقی تمام ایرانیان، از این همه تکثر به عنوان سرمایه ای برای رشد و تکامل همه جانبه جامعه ایرانی بهره خواهد گرفت. در "راه سبز امید" همه ایرانیان، از هر جنسی، از هر نژادی، از هر آیینی و از هر فرهنگ و زبانی، بخشی از هویت ایرانی است که وقتی در کنار هم قرار گیرند، وحدت ملی را شکل می دهند. در این نگارستان زیبا به نام ایران، آحاد این ملت علاوه بر افتخار ایرانی بودن، مفتخر به نقش داشتن در تکمیل این هویت پربار هستند."


اصلاح طلبان با گامی به پیش و تاکید بر حقوق ملت ایران از نژادها، فرهنگ ها و ادیان مختلف نشان داده اند که افکار آزادیخواهانه و دموکرات تری نسبت به قبل پیدا کرده اند و دیگر تمایلی ندارند که با قرار دادن یک کلمه ی" اسلامی" در انتهای نام تشکیلات خود بخش عظیمی از مردم ایران را پشت فیلتر اعتقاد به مردمسالاری دینی تصفیه کنند و جنبش سبز ایران این واقعه ی میمون و مبارک را در نتیجه ی تقلب و خیانت و جنایت خامنه ای و احمدی نژاد در حق مرم ایران دارد. شاید این حماقت ویرانگر ولایت فقیه به همان دلیلی است که دکتر سروش در بیانیه ی خود ذکر کرد یعنی:

"افسون استبداد، زیرکی و دانایی را از ایشان ستانده است! "

۱ نظر:

ناشناس گفت...

I sincerely hope that this is true. Otherwise, these guys would do to us what Khomaini did after the revolution. Lied and promised a lot and after the revolution we ended up with the fundamentalists who made women wear hejab and implemented the sharia law. Are we to believe that the Green Movement supports a secular government and we won't be fed any of the religion's mumbo jumbos? I hope that is the case.