کانال فارسی1 (Farsi1) : رقیبی شایسته برای صداوسیمای کودتاچیان!


با آغاز جنبش سبز مردم ایران صحبت تحریم صداوسیما کم و بیش شنیده می شد اما مسئله ی مهمی که کمتر به آن توجه می شد این بود که در حالی که جایگزین مناسبی برای برنامه های صدا وسیما نباشد، همگانی کردن بحث تحریم صداوسیما کار مشکلی به نظر میرسد اما به تازگی شبکه ای بنام فارسی1 (Farsi1) روی ماهواره ی هاتبرد راه افتاده که با آغاز پخش برنامه‌های خود به زبان فارسی، وارد نبرد جانانه ای با صداوسیمای سرتاپا دروغ ولایت فقیه شده است. این شبکه بر خلاف سایر شبکه‌های مشابه، فیلم‌ها و سریال‌های روز و محبوب جهان از قبیل The Bold and the Beautiful ، Victoria ، Couple or Trouble و... را به صورت دوبله فارسی پخش می‌کند، البته کیفیت دوبله آن به حد دوبله های داخل نمی رسد ولی پخش سریال های جذابی که امکان پخش آن ها از تلویزیون ولایت فقیه محال به نظر می رسد این نقیصه را جبران میکند. نیوز کورپوریشن news corporation غول رسانه ای آمریکا و مالک شبکه های فاکس و شرکت فیلم سازی فاکس قرن 21 یکی از سهامداران شبکه مذکور می باشد و قدرت عظیم مالی این شرکت امید پیشرفت سریع شبکه ی فارسی 1 را ممکن می کند.
رسانه های وابسته به دولت کودتا از جمله سایت الف نتوانسته اند خشم خود را از به وجود آمدن این رقیب قدرتمند برای صداوسیمای دلبندشان مخفی کنند و در مقاله ای به نام "روپرت مرداک رقيب جديد صدا و سيماي ايران" تز معروف و پوسیده ی دخالت بیگانگان را دستمایه نوشته ی خود قرار داده است و ترس خود را از به میدان آمدن یک رقیب دیگر با پشتوانه ی مالی فوق العاده ابراز داشته است.
امیدوارم جنبش سبز ایران با تحریم صدا وسیمای غیر ملی، خشم خود را از دروغ پراکنی و وقاحت صداو سیما نشان دهند. شبکه Farsi1 را می توانید بر روی فرکانس زیر مشاهده کنید:







Farsi1 Channel


Satellite: HOTBIRD
Frequency: 11137 MHz
Polarity: Horizontal
Symbol Rate: 27,500 Msymb/s
FEC: 3/4

۶۶ نظر:

ناشناس گفت...

پيروز باد نهضت سبز ايران مرگ بر تلويزيون ضد ايراني
پاينده با جمهوري دموكراتيك ايران
سياوش

ناشناس گفت...

پيروز باد نهضت سبز ايران.
مرگ بر تلويزيون ضد ايراني.
پاينده باد جمهوري دموكراتيك ايران.

درود بر خس و خاشاك حماسه ساز ايران آزاد.


ايران پرست

ناشناس گفت...

گول اين ها را نخوريد
اين را خوب بخاطر بسپاريم: کس نخارد پشت من -- جز ناخن انگشت من ==== از بی بی سی، اروپا، آمريکا، .. انتظاری نداشته باشيد
اسلام دشمن شماره يک ايران و ايرانيان است. نابود باد اسلام پليد در هر شکل و رنگش.از رجوی ميهن فروش گرفته تا خامنه اي پليد

چی بخریم؟ گفت...

victoria kheili ghashange.man yek haftas donbalesh mikonam ashnaii ba madaret ham kheili khodast

ناشناس گفت...

به جای قدیمی بفرمایید ادعای نخ نمای دخالت بیگانگان.
اسلام به این زودی ها دست از سر ما بر نمی داره تا وقتی مردم فقیر ونادان هستند .منظورم همون 13 میلیون طرفدار احمدی نژاده . به جاش باید با فقر و جهل و نادانی مبارزه کرد اونوقت اسلام هم از حکومت رخ بر می بندد.
بهترین راه مبارزه با جهل هم باز شدن پل های ارتباطی اطلاعاته و گردش آزاد اطلاعات.هرچند به سبک انگلیسی و آمریکایی!
به امید سرنگونی دیکتاتوری پیر و احمقانه خامنه ای و دار و دسته اش

ناشناس گفت...

من فارسی 1 میبینم ولی به احمدی نژاد رای میدم شما هم تا میتونید حرص بخورید.

ناشناس گفت...

من متاسفانه به احمدی نژاد رای دادم ولی کسی که بعداز این همه جنایت و حماقت احمدی نژاد هنوز طرفدار احمدی نژاد باشه باید به عقلش شک کرد

محبوبه گفت...

به نظر من شبکه فارسی1 خیلی شبکه ی خوبی چون با این که از امارات پخش میشه اما اذان مغرب رو (شیعه)پخش میکنه.
فیلم همسر یا دردسر رو خیلی دوست دارم.امیدوارم جان چلسو رو هم به ایران دعوت کنن.

م ب گفت...

من خیلی دوست داشتم برنامه های این شبکه رو نگاه کنم ولی پارازیت میفرستن نمی تونم همه قسمت ها رو نگاه کنم پارازیت از 9 صبح شروع میشه همین الان داشتم تکرار همسر یا دردسر رو نگاه میکردم که پارازیت شروع شد کی ایرانمون ازاد میشه همون طور که خدا خرمشهر رو ازاد کرد کاش ایرانمون رو هم از دست دشمن ازاد کنه حتی حق نداریم یه سریال ببینیم

ناشناس گفت...

سلام.از فیلمهای فارسی1 ممنونیم.همه قشنگن ما هم فقط اونا رو میبینیم.

ناشناس گفت...

man kheyli hamsar ya dardesaro dost daram age mishe vagti tamom shod bazam tekraresho bedid chon ba parazithae ke mindazan nemitonim kamel bebinim
chi kar konim?

ناشناس گفت...

سلام
دو هفته تمومه که ما شیرازیها نمیتونیم فارسی 1 رو ببینیم آخه نوز انداختند و کلاً قطعه .چه کار کنیم؟

ناشناس گفت...

سلامبر شما و نهضت سبزمان.من بعد از انتخابات تلویزیون کودتا را نمی بینم.تنها سرگرمیم فارسی 1 شده با همسر و دردسر و سام سون.به هر کس مسئوله برسونین که از قطع شدنش جلوگیری کنند. مرگ بر احمدی نژاد و تلویزیون سیاهش. یک ایرانی سبز سبز

ناشناس گفت...

به کانال فارسی1 هم رحم نکردن!!
از یک کانالم می ترسن هی پارازیت می فرستن :(
اخه ما می خوایم« سام سون » ببینیم!
:o

green girl گفت...

من عاشق سریال های فارسی 1 هستم.همیشه اونا رو تماشا میکنم.به دوستانم هم فرکانسش رو میدم.همین دیشب که خونه ی یکی از فامیلا بودیm این شبکه رو براشون گرفتم.کلی خوشحال شدن.راستی من ویکتوریا رو خیلی دوست دارم...هرچی هست بهتر از تلویزیون دولتی خودمان است.با اون فیلم های چرت و اخبار دوغینش.روز قدس را فراموش نکنید.بدرود

ناشناس گفت...

كانال فارسي 1 خيلي باحال خسته شديم اون قدر دروغ شنيدم دم فارسي 1 گرم در ضمن از اين به بعد روز قدس نه روز سبز براي آزادي خودمان.
دختر هميشه سبز

ناشناس گفت...

سلام
از مسئولین شبکه فارسی 1 برای انتخاب این برنامه های زیبا بسیار تشکر میکنم.و امید وارم هر روز موفق و سبز باشند.
میدونم که تازه اول راه هستند اما خواهشن دوبله هاشونو جذاب تر انجام بدن که بیننده هم از موضوع جالب فیلم لذت ببره هم از دوبله ای زیبا
مرسی

ناشناس گفت...

اوه!
من نمیدونسم این شبکه سیاسی هم هست.
اگه میدونسم حتی موقع تبلیغاتش هم شبکه رو عوض نمیکردم.(البته یکم ازتبلیغاتشکم کنید..لطفا!)
به هر حال باهاتونیم تا آخرش!
درود بر نهضت سبزایران..

ناشناس گفت...

امیدوارم فارسی 1 همیشه برنامه های قشنگی رو پخش کنه

ناشناس گفت...

امیدوارم برنامه های فارسی 1 همیشه خوب باشه .

ناشناس گفت...

برنامه های فارسی 1 واقعا حرف نداره.
و چند وقتی هست که شده تمام سرگرمی من.
برای اطلاع محبوبه جون هم باید بگم که دفتر این شبکه در آسیا در هنگ کنگ قرار دارد و جزء شبکه های آقای مرداک هست که از دیگر شبکه های ایشون میتونم یه شبکه sky اشاره کنم.

ناشناس گفت...

درود بر ملت عزیز ایران.خیلی دوستون دارم.همیشه سبز و ایرانی باشید.فارسی 1 رو خیلی دوست دارم.مخصوصا ویکتوریا.عشقم ویکتوریاست.مرگ بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی.فقط جمهوری ایرانی.

ناشناس گفت...

سلام . میشه لطف کنید و فرکانستون عوض کنید .خسته شدیم از این همه پارازیت.باز هم سریال ها رو نصفه و نیمه دیدیم

ناشناس گفت...

سلام منافقین از کفاربدترند امام خمینی ره

درنهایت به گفته قران حزب ا... پیروز
است وشما هیچ غلطی نمی توانید انجام دهید فقط عذاب خودتان رازیاد می کنید
فرزند شهید

sheyda گفت...

کانال فارسی 1 با فیلم های خیلی زیباش تونسته همه رو جذب کنه برای همین شیطان صفت های دولت از حسودی شروع به پارازیت انداختن کردن اینم بگم که تو خونه ی ما 24 ساعته ماهواره روشنه حالا یا فارسی 1 یا صدای آمریکا و گاهی اوقات بی بی سی خلاصه بگم که فارسی 1 ترکونده

یک فرزند شهید دیگر! گفت...

سلام فقط می خواستم از اون به اصطلاح فرزند شهید بپرسم که واقعا فکر میکنی که پدرای ما رفتن و برای دفاع از این خاک کشته شدند تا بسیجی هایی که به اسم بسیج هر جنایت و کثافت کاری دیگه می کنند آبرو و حیثیت اسلام و انقلاب رو ببرند.
شما امام رو قبول ندارید فقط ازش استفاده ی ابزاری می کنید، اگر خود امام هم الان زنده بود شما بهش می گفتید ضد ولایت فقیه و بهش تجاوز می کردید!!!!
سپيده دمان با چشمهاي روشن و نسيم جان بخش به كمك شب بيدار تنها مي آيد تا شايد خواب از چشم خفتگان بربايد....

ناشناس گفت...

salam man az vaghti shabakeye Farsi1 ro mishnasam dige kari be sedao simaye iran nadaram az hameye masoolan shabake ham tashakor mikonam be omide azadi iran

ناشناس گفت...

salam man az vaghti ke Farsi1 ro mishnasam dige kari ba sedaosimaye jomhoriye eslamy iran nadaram va az masoolan shabake ham baraye zahmateshon mamnonam faghat agar tabligh haye vasat film kamtar beshe dige ali mishe be omid azadi IRAN & IRANI va nabodiye jomhoriye eslami

ناشناس گفت...

salam man shiva hastam az esfahan man lezat mibaram az pakhsh seryale sam son mitoonam khahesh konam age tmam shood 2bare bezarin .age mishe film korei dastan eshgh ghamgino bezarim mamnoon

ناشناس گفت...

با سلام farsi1جذاب ترین شبکه ای است که روی ماهواره وجود دارد وهمه معتاد ان شده اند امیدوارم سریال کره ای بیشتر ÷خش کند

ناشناس گفت...

سلام میخواستم بگم چرا دوبلور هاتون رو عوض میکنید روز به روز داره بدتر میشه پولشونو نمیدید .

Unknown گفت...

با سلام
كانال فارسي 1 كانالي بينظير هستش اما متاسفانه 1 ماه ميشه من اين كانال رو از دست دادم . پارازيت ها رفته رفته شروع شد تا كلا اين كانال قطع شد . شايد خيلي ها مثل من الان قادر به ديدن اين شبكه زيبا نيستند . من خواهش ميكنم اگر كسي لينكي رو داره كه ميشه اين مشكل رو به مسئولين فارسي 1 بيان كنيم اينجا قرار بده تا با فركانس اين كانال رو عوض كنند يا به ماهواره اينتل ست يا عرب ست ببرند چون واقعا پارازيت همه رو كلافه كرده . من دنبال النبي نويز گير هستم آيا كسي اين النبي ها رو امتحان كرده ؟
با سپاس

ناشناس گفت...

واقعا شبکه خوب وسرگرم کننده ایه امیدوارم قطع نشه من که معتاد سریالاش شدم

ناشناس گفت...

خيلي شبكتونو دوست دارم. الهام

ناشناس گفت...

ما رييس جمهور با اختيارتام ميخواهيم

ناشناس گفت...

سلام از فیلم های قشنگتون که به فارسی پخش میکنید ممنونم همه مارو سرگرم کرده آخه دلمون خیلی گرفته خدا دلتون رو شادکنه

ناشناس گفت...

عالیه.فقط بعضی وقتا نوز داره.

ناشناس گفت...

قابل توجه فرزند شهید اولی :من هم فرزند شهید از نوع سبزش هستم ،این نظام و عواملش خون تمام شهیدان رو پایمال کردند!از جمله خون پدر شهید تو . واقع بین باش .
از فارسی 1 هم ممنون هستم .
امید وارم برنامه ماتون روز به روز بهتر بشه.
درود بر ایران سبز!

ناشناس گفت...

من اینقدر معتاد فارسی1 و برنامههاش شدم که تو این یکی دو هفته ای که نویز انداختن افسرده شدم.
شما بگین چیکار کنم؟

علی رضا گفت...

باعرض سلام من ازشمادرخواست دارم که سریال های عشقی ترکی بگذارید مخصوصا سریال عشقی ترکی میرناوخلیل با تشکر

ناشناس گفت...

سلامبا تشکرازفارسی1واقعابرنامه ی قشنگیه فارسی1 ترکونده چشم تمام حسوداش کور سانازگلی

ناشناس گفت...

باسلام ازشبکه و فیلمهاتون تشکر می کنم می خواستم درخواست کنم درصورت امکان سریالهای فرار اززندان و لاست را هم پخش کنید درضمن از موسیقی ایرانی اصیل و روز هم استفاده کنید باتشکر . یک ایرانی سبز

ناشناس گفت...

برنامه های فارسی1 خیلی قشنگه مخصوصا فیلم های کره ایش ولی پارازیت منو دیوانه کرده

ناشناس گفت...

زنده با کانال فارسی 1ولی میخواستم بگم چراتمام صحنه هاشو پخش نمیکنن اینجا هم باید شاهد سانسورای بیخود باشیم.

ناشناس گفت...

سلام بابت اینهمه سریال های قشنگتون ممنون واقعا دست مریزاد ، گل کاشتید فقط دوبلورهای فیلمهاتون بهتر وحرفه ای عمل کنند حیف این سریالهای قشنگ نیست که اینجوری دوبله شدند مخصوصا دوبله ویکتوریا عزیزم ،،خانم به اون خوشگلی ولی با اون صدا..... ولی درکل خیلیییییییییییییییییییییی شبکه خوبییییییییییییییییییییه واقعا ممنوننننننننننننننننننننن

ناشناس گفت...

برای آزادی ایرانم دعا میکنم میدانی و میدانم که زورگویان همیشه نابودند کاش خونی زمین ریخته نمی شد کاش دلی شکسته نمی شد کاش فرمان (آتش ) صادر نمیشد کاش..................
زنده باد ایران
پاینده باد راه کوروش بزرگ........

ناشناس گفت...

سلام من نویدم من 15 سال دارم ولی عاشق فیلم هاتون شدم.راستی فیلمی که توش جومونگ بازی کرده ندارین . به امید دیدار . نوید

ناشناس گفت...

احمدی نژادو عشقه.......
میبینم بدون پارازیت تا چش مخالفای روشن فکر متمدن نمای خس و خاشاک قورباغه سبزش درآد.

جاوید گفت...

جانا روا نباشد خونریز(=احمدی نژاد) را حمایت!

mashti گفت...

سلام منعاشق برنامههای فارسی1 هستم مخصوصا سام سون لطفا تعداد دبلراتونو بیشتر کنید با تشکر GOGOLI MAGOLI

ناشناس گفت...

سلام یک کلام فارسی 1خوبه

saeid گفت...

من همیشه از نبود یک شبکه متناسب با سلیقه ایرانی ها یعنی خودم هم آره، رنج میبردم. فکر میکنم هرکی اینو راه انداخت تو این موقعیت عالی واقعا کار درست و به جایی کرد

ناشناس گفت...

salam saeid hastam shabake farsi 1 ham to moghe khobi rahandazi shod va ham ye kambod mohem ro bartaraf kard kheili amozandas va morede nyaze iran emroz va farda

ناشناس گفت...

salam saeid hastam filmaye in shabake ba salighe iraniha hamsaze khonevade ma ke kheili alaghe daran behesh ham ba farhang ham modern ham ziba ham khonevadegi

ناشناس گفت...

زنده باد موج سبز
برای ساختن حماسه ای دیگر همه با هم یکی شویم. به امید ازادی ایران

فاطمه گفت...

من هم شبکه فارسی1رو دوست دارم.مخصوصا فیلم ققنوس و شب به شب و سام سون حرف ندارن.

فاطی جوووون گفت...

میشه بگید اهنگ سریال ققنوس رو جچوری میتونم پیدا کنم؟ممنون

ناشناس گفت...

باسلام ما از این پارازیتها جونمون به لبمون رسیده اگه از طرف ترک بیاد پارازیت نداره این همه زحمت میکشید سریال ها رو دوبله میکنید کسی تو تهران نمیتونه ببینه نصف شبها لااقل تکرار بزارین

ناشناس گفت...

با سلام و با تشکر به خاطر زحمات بی دریق شما همه سریال هایی که از شبکه فارسی 1 پخش می شود زیبا و دوستداشتنی هستند امیدوارم همواره موفق باشید.

ناشناس گفت...

من هم عاشق فارسی1هستم و هم عاشق دکتر تازه بهش رای هم دادم

ناشناس گفت...

خوب عاشق دکتر!!باش، حالا کی گفته فقط آدمای بافهم و شعور باید فارسی1 نگاه کنن! تو هر جامعه ای آدمای نخاله وجود دارن!

farshidelham گفت...

باعرض سلام وخسته نباشید.
بقران به جان خودم قسم می خورم تو کل کانالهایی که تو 10سال از تلویزیون دیدیم بهترینه.very gooooooodمن نصاب ماهواره هستم هرجا میرم نصب شبکه فارسی 1 روکانال 1برای مشتری میذارم.

ناشناس گفت...

aliye man binandeye hamishegiye farsi1 hastam ama ba jon beshe sabz hamrah nistam

ناشناس گفت...

سلام من ققنوس را دوست دارم پخش اهنگاتونو كم كنين با تشكر

ناشناس گفت...

همسر یا دردسر بهترین سریال شبکه

ناشناس گفت...

سلام
مرگ بر دولت احمدی نژاد........
لطفا پخش زنده فارسی 1 را روی اینترنت قرار دهید .