به راستی کدام یک کاریکاتور است؟

بعد از افاضات مقام عظمای ولایت در مورد اینکه جنبش سبز مردم ایران ، کاریکاتوری از انقلاب 57 است در ذهنم یک سئوال بزرگ نقش بست، دوست دارم از این آقا بپرسم، آیا به حکومتی که اکنون شما به اصطلاح شخص اول آن هستید نگاهی انداخته اید. شما حکومتی را اداره می کنید که در آن بر عکس تمام کشورهایی که در آن قانون حرف اول را میزند رئیس جمهورش به خود اجازه میدهد به راحتی به مردمی که خود را خدمتگذار آنها میداند دروغ بگوید، به منافع همه ی ملل می اندیشد به جز ملت خودش، نمایندگانی را در مجلستان منصوب کرده اید که به هر مسیری میروند بجز مسیری که ملت در آن مسیر قدم برمی دارد، همه دغدغه ای دارند بجز دغدغه هایی که مردم برای آن دغدغه ها به خیابان ریخته اند.
امروز بار دیگر فاطمه رجبی همسر وزیر چند شغله ی احمدی نژاد چیزهایی گفت که مرغ پخته را به خنده وامیدارد، این خانم که ظاهرا نماد کامل عدم اعتماد به نفس و حقارت تاریخی می باشد از تصمیم رئیس جمهور محبوبش نسبت به گماردن یک وزیر زن در کابینه شدیدا منقلب شده و اعتقادات مذهبی خانم جریحه دار شده است، ایشان خطاب به احمدی نژاد گفته است :

" آقای احمدی‌نژاد! کدامیک از معصومین زنان را در مدیریت اجرایی قرار داد که شما این کار را بکنید؟...آقای رئیس‌جمهور! تصور می‌شود شما این مطلب را نیز از زبان مبارک امام صادق علیه‌السلام رئیس مذهب تشیع نیز خوانده‌اید که «در آخرالزمان زنان بر دولت و سلطنت و هرچیزی که میل به آن دارند، [احتمالاً مناصب و مدارک و...] غلبه یافته و مسلط می‌گردند."

مگر یک انسان چقدر می تواند ذلیل و حقیر باشد که جنسیت خود را اینچنین پست انگاشته و پیشرفت و خوشبختی خود را نماد فساد و یکی از نشانه های آخرالزمان بداند و اینچنین جنسیت خود را لگدمال تعصبات کور مذهبی قرار دهد.
به یاد لایحه ی چند همسری دولت احمدی نژاد افتادم، در آن ماجرا وقتی که این لایحه بنیادگرایانه با عکس العمل شدید مردم، NGO ها و شخصیت های فرهیخته ی کشور روبرو شد اکثر نمایندگان مجلس جرات نکردند این ننگ را بپذیرند و به این لایحه رای مثبت دهند بجز چند تن از نمایندگان زن مجلس!
باور می کنید؟ نمایندگان زن مجلس! می خواهم از آقای خامنه ای این سئوال را بپرسم که آیا جنبش سبز ما کاریکاتور است یا حکومت اسلامی شما که در آن زنان ، زن ستیز تر از مردان هستند و با دست خود هم جنس های خود را چنین حقیر و بی ارزش میکنند.
کاریکاتور واقعی حکومت ولایت فقیه است که بعد از سرنگونی آن، سالهای سال میتواند الگو و سوژه ی فیلم های کمدی بیشماری باشد .
به امید آن روز

هیچ نظری موجود نیست: