تصویر احمد زیدآبادی قبل و بعد از رافت اسلامی!

بعد از بازداشت ................... قبل از بازداشتدر این تصاویر می توانید نمایی از رافت اسلامی را ببینید، گمان نمی کردم رافت اسلامی آدم را به چنین حال و روزی بیندازد... به امید آزادی زیدآبادی و دیگر زندانیان و همه ی مردم ایران از چنگال دژخیمان ولایت فقیه.

۲۴ نظر:

ناشناس گفت...

چشمش كور ميخواست ضد مردم و مملكتش جاسوسي نكنه

ناشناس گفت...

حقش است چرا؟
دوست عزيز احترام خودتو داشته باش اوني كه خيانت كرد سران اين مملكته كه قدرت كورشان كرد.

ناشناس گفت...

اين رافت اسلامي نيست
رافت ديكتاتوريست
آنان را با اسلام يكي ندانيم

ناشناس گفت...

امیدوارم کسی که اینچنین با قصاوت هر چه بیشتر به تصویر این عزیز در بند نگاه میکند و میگوید :نوش جونش،به همچین وضعیتی دچار بشه تا ببینم آن موقع چه بر زبان می آورد.

ناشناس گفت...

بد بختایی که چشتونو بستین و به امثال این عزیز بی گناه و زجرکشیده ناسزا می گید و اونارو جاسوس می دونید،جای این نظرای مسخرتون برین ببینین کیه که داره هم مالتونو به یغما میبره هم آبروی ایران و ایرانیو

ناشناس گفت...

این رافت اسلامی نیست،بلکه برگشت به دوران حکومت معاویه است.

مسعود منور گفت...

زیدآبادی و همه افرادی که اهل فکر کردن هستند و میفهمند که جایگاه کشور ثروتمندی چون ایران نباید اینقدر بدمنظر و مردمانش نباید اینقدر فقیر باشند قابل تحمل نیستند. اینها میفهمند چه کلاهی سر مردم رفته، شهید دادند و انقلاب کردند که نظامی علی وار پیاده کنند با آموزه های اسلامی و میبینند حالا رژیمی داریم بدتر از قبل و فقط با لعاب اسلامی! که حتی نمیتونه اندازه رژیم شاه انسانهای خودساخته خداترسی بسازه که اونجوری برای کشورشون روی مین بروند و بسیجی های جبهه نرفته دارند بسیجی های جبهه رفته اش را سرکوب میکنند. این یک درد است برای انسانهایی که غصه مردم و جامعه را سنگین تر از قصه خود و زن و بچه شان میبینند. و برای اصلاح امور تا پای جان می ایستند طوری شجاعت به خرج داده اند که زندان رفتن در جمهوری اسلامی افتخار آزادمردان شده است.

ناشناس گفت...

نوبت ما هم میرسه که یک ریدنی به هیکل رهبری برینیم که صد تا رافت از کنارش در بیاد ......
مرگ بر خامنه ای دیکتاتور ظالم حروم زاده

ناشناس گفت...

حروم زاده ذوب در وقاحت !
این جاسوسه یا ایادی وطن فروشی مثل تو ؟

ناشناس گفت...

حالا چرا ننه تارو رو جلو چشمش اوردین؟ شاید خواهرش بهتر باشه

ناشناس گفت...

للهم فک کل اسیر

خدایا به عظمتت قسمت می دهیم همه بیگناهان دربند را به دامان خانواده شان برگردان و الهی بنیاد ظلم و ظالمان را بسوزان .
انشاءالله به زودی دادگاه حقیقی برگزار می گردد.

ناشناس گفت...

ازاوناییکه خدا و پیغمبر رو قبول دارن خواهش میکنم آیه 42 سوره ابراهیم رو بخونند؛ اونجاییکه خدا میگه:"و گمان مبر که خدا از احوال ستمکاران غافل است و..."

ناشناس گفت...

آدمای با وجدانی که 2تاکامنت اول رو نوشتین زمانی از اشتباه در میاین که دیگه دیر شده مطمئن باشین این حکومت سراغ شما هم میاد خیلی از اینایی که الان تو زندانن هم یه روز حرفای شما رو میزدن ولی فکر نمیکردن نوبت خودشونم میرسه حکومتی که به سنی ها بهایی ها جبهه ملی کمونیستها سکولارها ملی مذهبی هاو......خلاصه به همه میگه جاسوس دیر یا زود شما رو هم به اسم جاسوس قربانی میکنه اون روز دیگه نمیدونم کسی مونده تا برای شما کامنت بذاره یا نه؟!!

Unknown گفت...

درود بر این انسان آزاده!
پیروزی نزدیک است!

ناشناس گفت...

پروردگارا،

با فرا رسیدن ماه رمضان، به درگاه تو پناه می‌بریم،
مردم ایران را از شرهر چی‌ ظالم دروغگو و ستمگر خلاص کن
مردم ایران سزاوار اینهمه خفلت و ظلم نیستند،
ما را از دست خامنه‌ای حرومزاده و این سپاه مافیا و اون بسیج کثافت و نجس نجات بده.

آمین

ناشناس گفت...

مرگ بر جمهوري كثيف اسلامي و تمامي عمله و اكره ي مزدور و نكبتش از اون رهبر مفعول شيره اي ادمكشش تا اون انتري نژاد دلقك يهودي ستيزش (با اينكه مرتيكه خودش اصل و نصبش يهوديه) با همه اون يابوهاي حكومتي
اميدوارمهر چه زودتر همشون به درك واصل شن.

ناشناس گفت...

hamvatanane aziz midonam ba in jenayathaee ke mishe hamamon narahatim vali harfhaye zesht zadan ham jaleb nist chon mishim mesle onha. az khoda bekhahim ke har che zodtar in jenayatkaran ra nabod konad.

ناشناس گفت...

un ghayuni ke daran mozakhraf migan inshalla khaharo madareshun mire kahruzak az rafate eslami bahremand mishan inshalla..
ma eteghad be eslamdarim vali eslame ma ba in afargh dare chon man be khoday eina eteghad nadarm..

ناشناس گفت...

خدا بهش رحم کنه! خدا همین طور مه اون خدانشناسان رو تو دنیا رسوا کرد، امیدوارم به دادِ این مردم بیگناه زودتر برسه! به یاد داشته باشیمهمه چیز از نازکی پاره می شه اما ظلم از کلفتی

ناشناس گفت...

آدم هایی که هنوز این فجایع رو قبول ندارند 2 دسته هستند. بعضیا خوابند و بعضیا خودشون رو بخ خواب زدند. من واقعابرای این هم وطنمم(البته متاسفانه که مجبورم بگم هم طن) متاسفم که هنوز خوابه و میگه نوش جونش.

ناشناس گفت...

چقدر ابلهند کسانی که سرشان را مانند کبک زیر برف کرده اند

ناشناس گفت...

همین الان یک پیامک به دستم رسید با این مضمون
همسر زیدآبادی: «از هر انسانی که یه ذره وجدان دارد خواهش می کنم به داد ما برسد.»

ناشناس گفت...

پایداری و استقامت میخ سزد ار عبرت بشر گردد/بر سرش هر چه بیشتر کوبند پایداریش بیشتر گردد

ناشناس گفت...

من همیشه تصویر صدام حسین جلوی چشمم هست . در اون روزی که مثل سگ از تو سوراخش کشیدنش بیرون. خیلی زمان نمیبره که باز هم این صحنه رو ما ببینیم.مسوولین جمهوری اسلامی اشتباه میکنند که فکر میکنن راه اینها به همون مسیر نیست. دل خوش دارید که صبح نزدیک است.