جرم "کروبی شجاع" چه بود؟ جرمش اين بود که اسرار هويدا ميکرد!


امروز بار دیگر کروبی شجاع با فرستادن نامه ای به علی لاریجانی به دفاع از حقوق پایمال شده ملت ایران بدست ایادی خامنه ای و احمدی نژاد پرداخت و بر پیگیری مبارزاتش بر علیه کودتاچیان متجاوز تاکید کرد و اعلام کرد که"معلوم شود آیا من به هتک حرمت و آبروریزی نظام اسلامی پرداخته‌ام یا آنان که از تریبون مقدس نماز جمعه مسئولین قضایی و امنیتی را به برخورد بی‌رحمانه نسبت به مردم معترض فرا می‌خوانند".
آقای کروبی در این نامه مخصوصا به اراجیف بافی احمد خاتمی اشاره کرد و گفت:"از تریبون مقدس نمازهای جمعه به هجو و هتک حرمت‌هایی نسبت به من پرداخته و پرده دری ها نمودند که از ساحت یک مسلمان ساده و معمولی به دور است تا چه رسد به خطیبان نماز جمعه. در این بین علی‌الخصوص خطیب جمعه تهران پا را فراتر از حریم شرع و قانونی گذاشت". در پی هجمه ی وحشیانه ی کودتاچیان به افشاگری های شیخ اصلاحات، احمد خاتمی در یک سخنرانی نفرت انگیز دیگر خواستار بازداشت مهدی کروبی شد! سئوالی که در این میان برای من پیش آمده این است که، جرم آقای کروبی چیست؟ در نظامی که دزدان، شکنجه گران و متجاوزان به ناموس ملت راست راست در خیابان راه میروند به اعمال شنیع خود ادامه می دهند و رسانه های همگانی هم بدون هیچ چشم داشت و مذایقه ای به ارگان تبلیغاتی جانیان ، شکنجه گران و دارو دسته ی شریعتمداری و مرتضوی و ... تبدیل شده است، ابدا جای تعجب ندارد که بزرگمردانی چون کروبی ، موسوی و خاتمی به زندان و حبس و شلاق تهدید شوند. شکی نیست که در نظام ولایت فقیه از زمین به آسمان می بارد! البته باید به این نکته هم توجه کرد که آقای کروبی با افشاگری های خود کودتاچیان را دستپاچه کرده و ایادی خامنه ای از ترس افشا شدن مابقی جنایاتشان چنین به دست و پا زدن افتاده اند و برای کروبی شجاع رجز خوانی آغاز کرده اند. درست است! ازدید این آقایان آقای کروبی جرمی بزرگ و نابخشودنی را مرتکب شده است. می دانید جرم کروبی شجاع چه بود؟ جرمش اين بود که اسرار هويدا ميکرد!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

پروردگارا،

با فرا رسیدن ماه رمضان، به درگاه تو پناه می‌بریم،
مردم ایران را از شرهر چی‌ ظالم دروغگو و ستمگر خلاص کن
مردم ایران سزاوار اینهمه خفلت و ظلم نیستند،
ما را از دست خامنه‌ای حرومزاده و این سپاه مافیا و اون بسیج کثافت و نجس نجات بده.

آمین

ناشناس گفت...

karrubi kheili mardi.veghean azat mamnunim..barat arezuye movaffaghiat daram bedun ke ma mardom poshtet hastim hagh piruz ast

ناشناس گفت...

aminnnnnnnn