تجاوز به دختران و پسران زندانی! جنایاتی که فقط در نظام ولایت فقیه رخ می دهد

آقای بابک داد روزنامه نگار و تحليلگر سياسي،اجتماعي در وبلاگش خاطره ای را روایت کرده است که حتی اگر یک درصد آن واقعیت داشته باشد باید به حال حکومت اسلامی و اسلامی که این موجودات شگفت انگیز و پلید آن را نمایندگی می کنند زار زار گریست، آقای بابک داد در بخشی از خاطره خود از زبان یکی از زندانیان مینویسد:

"فرداي دستگيري، يك مأمور مي آيد و مهدي و يك پسر ديگر را با كتك بيرون مي برد. جلوي بقيه زندانيان فرياد مي زده:«همتونو مثل اينا مي بريم و مي...نيم!» مهدي صداي يك مرد ديگر را شنيده كه گفته: « ببريد حامله شون كنيد اين بچه قرتيا رو!» مهدي را به اتاقكي بردند كه در فقره اول، مورد تجاوز يك مأمور قوي هيكل قرار گرفته و در حين تجاوز، از هوش رفته. بعد دوباره و دوباره. در همان روز، بيشتر از چهار مرتبه او را مورد تجاوز قرار داده بودند و خونريزي او، چنان شديد بوده كه به سلول فلزي و داغي منتقلش مي كنند كه كوچكتر بوده و به غير از «مهدي»، سه چهار پسر جوان ديگر با جراحتهاي شبيه به او در آن زنداني بوده اند. مهدي گفته «كف سلول پر از خون و پر از مگس و بوي تعفن بوده! و يكي از بچه ها انگاري از ديشب مرده بود و مأمورها نفهميده بودند!»
مهدي و چندين جوان ديگر، در طول حدود دو هفته در كمپ كهريزك، براي «آدم شدن!» و «ادب شدن!» بارها مورد تجاوز مأموران قرار گرفته بودند و در نهايت او را به بيمارستاني كه نامش را نمي داند، منتقل كردند. بعد از شتسشو و بخيه پارگي مقعد، او را بدون بستري در بخش، به زندان ناشناخته ديگري در داخل شهر تهران برده اند و بعد از حدود هفت روز گرسنگي و باتوم روزانه(!)، بالاخره او را به قيد ضمانت كتبي مبني بر «اقرار به خوش رفتاري مأموران زندان!» و تعهد به «عدم شركت در هرگونه تجمع و راهپيمايي ضد نظام!»، به پدرش تحويل دادند." (متن کامل را می توانید در اینجا بخوانید)

وقتی این مطلب و بسیاری از مطالب مشابه را در مورد تجاوز ماموران ولی فقیه به زندانیان خواندم، از خود پرسیدم براستی در کدام نظام دیکتاتوری در طول تاریخ می توان نمونه ی تجاوز به پسران زندانی را یافت. آری، از تجاوز به زندانیان زن نمونه های بیشماری را می توان در کتاب های تاریخی یافت ولی هتک حرمت پسران جوان اتفاق نادریست که فقط از دست ماموران دیو صفت ولایت فقیه برمی آید که همه بیماران جنسی وحشتناکی هستند، فقط و فقط دست پروردگان انسان نماهای بیشرمی مانند: قاضی مرتضوی، روح الله حسینیان و... قادر به انجام چنین جنایاتی هستند.

تا کنون در روایات تاریخی سراغ نداشته ام که ماموران دیکتاتورهایی مانند هیتلر، صدام، پینوشه و... به مردان زندانی تجاوز کرده باشند اگر هم اینکار را کرده باشند برای رضای خدا نبوده است ولی این قوم بی مانند به خیال باطل خود و برای ورود به بهشت برین به خود حق میدهند چنین فجایع نادری را بوجود آورند. براستی کدامیک از جوانانی که در انقلاب 57 شعار مرگ بر شاه را سرمیدادند مورد تجاوز جنسی ساواکی ها قرار گرفته اند. نمی دانم آنها وقتی در کوچه و خیابان فریاد میزدند: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ، آیا گمان می کردند روزی فرزندان دختر و پسرشان توسط ماموران جمهوری اسلامی مورد هتک حرمت قرار بگیرند.

مزدوران ولی فقیه با ارتکاب چنین جنایات فجیعی آخرین میخ ها را یه تابوت حکومت نامشروع خود می زنند و صدای لرزش ستون های نظام ولایت فقیه لحظه به لحظه بلندتر به گوش می رسد.
رهایی سبز نزدیک است...

۳ نظر:

kabk22 گفت...

به نام پروردگار آزادی
نظرت با تبادل لینک چیه؟
خبرشو بده...

ناشناس گفت...

واقعا معرکه است از وقتی این کانال اومده دیگه هیچ کانال دیگه ای نمیبینم mer30000000

ناشناس گفت...

چقدر ساده اید!!!!!!!!. این کانال فقط برای سرگرمی ما ایرانیان اومده!!!!!!!. میبینید کل هفته رو کانال پارازیت داشت اونوقت روزهای تاسوعا و عاشورا دارن مردمو سرگرم میکنند که از خونه بیرون نزنند. حالا ببینید اگه پارازیتی تو این 3 روز تعطیلی رو کانال دیدیدن!!!!!!. ضمنا زمانبندی برنامه هاشونو نگاه کنید !!!!!!! طوری برنامه ریزی کردند که فقط سریالهای دوست داشتنیشونو بزارن.