طنز بیدادگاه امروز، متهمان تحت فشار اقرار میکنند: اعترافات ما تحت فشار نبوده !

در بیدادگاه امروز،سعید حجاریان، رنجور و درمانده در شوی استالینی ولایت فقیه حاضر شد و به اندازه تمام این سالهایی که مظلومانه قادر به سخن گفتن نبود سخن گفت و علیه خود و دیگر همقطارانش اعتراف کرد، نمی دانم خوشحال باشم یا ناراحت، خوشحال از اینکه خامنه ای در در این عمق از بدبختی می بینم که از 10 % درصد جان باقیمانده ی حجاریان هم می ترسد و می خواهد نظام پلید و خونینش را با اعتراف گیری از این اصلاح طلب نیمه جان مستحکم کند ولی زهی خیال باطل! خامنه ای خونخوار خود می داند که نفرتی که در سطح عمومی جامعه علیه وی بوجود آمده به حدی است که با این نمایشات مضحک نمی تواند حکومت متزلزل خود را از عواقب طوفان خشم مردم حفظ کند.
اما از این جهت غمگینم که سعید حجاریان با اندک جان باقیمانده در نتیجه ی ترورش توسط مزدور کثیف خامنه ای، سعید عسگر، باید در دادگاهی غیر عادلانه محاکمه شود و سعید عسگر جنایتکار راست راست در خیابان راه رود و به سرکوب جوانان سبز کشورم بپردازد.
نکته ی مضحک در دادگاه امروز این بود که متهمان را تحت فشار قرار داده بودند تا بگویند اعترافات آنها تحت فشار نبوده! حمزه كرمي عضو حزب كارگزاران در دفاعیات خود گفت: اگر خدا قبول کند روزه هستم و این را می گویم که کسی فکر نکند دروغ می گویم و این مطالب را تحت فشار بیان می کنم!
جالب اینجاست که تمام انرژی ایادی خامنه ای صرف این می شود که ثابت کنند دادگاهشان قانونی و عادلانه است و همه ی متهمان تحت تاثیر رافت اسلامی، در تغییری ناگهانی در عرض دو ماه و در سلول های انفرادی به ناگاه نادم و پشیمان شده اند و تمام عقاید دوران آزادی خود را کنار گذاشته اند. اما این دست و پازدن های بیهوده، نوید پایانی نزدیک برای رژیم ولایت فقیه و پیروزی بزرگ آزادیخواهان ایران را میدهد .

هیچ نظری موجود نیست: