سوگند احمدی نژاد با نون اضافه!

امروز وقتی که تصاویر احمدی نژاد در حال سوگند خوردن در مراسم تحلیف را میدیدم، با خودم فکر کردم که در ذهن این تهی مغز بی همه چیز چه میگذرد، به چه می اندیشد؟ البته اگر اندیشه ای در کار باشد. جواب سئوالم را خیلی زود یافتم، رئیس جمهور منتصب آقای خامنه ای همینطور که متن سوگند ریاست جمهوری را می خواند این مطالب به سرعت از ذهنش می گذرد:

بسم‏الله‏الرحمن‏الرحیم
من به عنوان رییس جمهور( احمدی نژاد: کدوم رئیس جمهور محمود جون! خودمونیم! تو که ده میلیون رای هم نمی آوردی، این از الطاف مقام عظمای ولایت بود که واسم 24 میلیون رای کنار گذاشت و فردای انتخابات قبل از تایید شورای نگهبان نتایج انتخابات رو تایید کرد و گفت مگه میشه 11 میلیون تقلب کرد با این که من 14 میلیون تقلب کرده بودم، بعدش هم به قیمت به کشته دادن صدها نفر! مرد و مردونه رو حرفش مونده) در پیشگاه قرآن کریم ( احمدی نژاد: قرآن جدیدی که خودم و آقا همین روزها تهیه میکنیم و در اختیار امت ولایت مدار قرار میدیم!)و در برابر ملت ایران( احمدی نژاد: ملت که من رو قبول ندارن...به درک که قبول ندارن، آقا که قبول داره!ولی ای خدا! تو که ماشا الله، بزنم به تخته همه چیز بهم دادی، فهم! شعور! خوشگلی! دکترای تقلبی! ریاست جمهوری تقلبی! خوب عشق منو هم مینداختی تو دل این ملت تا اینقدر تو خیابونا بهم فحش ندن! ) به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار مذهب رسمی ( احمدی نژاد: بر اساس همون قرآن چاپ جدیدی که گفتم ) و نظام جمهوری اسلامی( احمدی نژاد: حکومت اسلامی ) و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش ( احمدی نژاد: که ندارم ) را در راه ایفای مسوولیتهایی که بر عهده‏ گرفته‏ام به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم ( احمدی نژاد: خدمت به مقام معظم رهبری، جنتی، مصباح یزدی و بقیه آشغال هایی که تقلب تابلو من رو تایید کردند) و اعتلای کشور( احمدی نژاد: اعتلای فلسطین، حزب الله لبنان، حماس و ... بجز ایران) ترویج دین و اخلاق ( احمدی نژاد: که آخرشم! )، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هر گونه خودکامگی بپرهیزم ( احمدی نژاد: حتما!!! ) و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است ( احمدی نژاد: تا جایی که مزاحم گندکاری های من و دارو دسته خودم نباشن ) حمایت کنم. در حراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزم( احمدی نژاد: این چه سوگند نامه ایه! یادم باشه این رو هم عوض کنم ) و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم‏السلام قدرتی را که ملت ( احمدی نژاد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی! ) به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود ( احمدی نژاد: که خودم می باشم! ) بسپارم.

۱ نظر:

zedekudeta گفت...

طراحان شکنجه دارویی
مردی که در مراسم تنفیذ روی صحنه بود کیست؟
www.zedekudeta.blogspot.com