میر حسین موسوی: اينهايي كه مرتكب جرم شده‌اند ايادي حكومت بوده‌اند

امروز میر حسین موسوی رئیس جمهور منتخب مردم طی نامه ای تاریخی حمایت قاطع خود را از کروبی اعلام کرد و مطالبی را بر زبان راند که نشان از سازش ناپذیری این بزرگمرد تاریخ ایران در برابر مزدوران رهبری و رئیس جمهور منصوب است، رئیس جمهور موسوی در فرازهایی از نامه ی خویش گفته اند:
" نامه شما در مورد رفتارهاي زشتي كه در برخي بازداشتگاه‌ها با زندانيان صورت گرفته است رسانه غيرملي و روزنامه‌هاي كودتاچيان را دستپاچه كرده است. اين همه دستپاچگي خبر از چه چيز مي‌دهد؟ خبر از خبرهاي وحشتناكي كه ما هنوز اطلاعي از آنها نداريم. خبر از آن كه دروغ چون چركي مسموم روز به روز دامنه خود را گسترش مي‌دهد و به بهانه دفاع از «اصل نظام» غافلان را به حمايت از خود فرامي‌خواند و كسي نمي‌گويد كه «اصل نظام» مردمند و حكومت بخش كوچكي از نظام و دولت بخش كوچكي از حكومت و مجموعه افرادي كه اين‌گونه رفتارهاي غير انساني را مرتكب شده‌اند تنها بخش كوچكي از كارگزاران اجرايي كشورند. "
میرحسین موسوی در بخش دیگری از نامه ی خود مرتكبین جرم را" ايادي حكومت"نامید. ایشان همچنین می گویند:"عجبا اگر كساني به جاي پرداختن به اين مسئوليت تاريخي به راحتي بر روي آنچه انجام گرفته است چشم بپوشند، به صورتي كه گويي انجام آن اعمال ناشايست بخشي از وظايف نيروهاي امنيتي بوده است، و تنها گناه نابخشودني و سزاوار واكنش آگاه كردن مردم از اين فجايع است. "
اشاره تلویحی آقای موسوی به " دین فروشانیست" چون احمد خاتمی، مصباح یزدی، جنتی و محمد یزدی... که فقط برای منافع شوم خود نه تنها چشم بر حقایق و جنایات می پوشانند و بلکه با حمایت خود از جانیان و متجاوزان به دختران و پسران این مرز و بوم عملا ثابت می کنند که خود دستانی آلوده به خون ملت دارند، براستی از دید نوکران خامنه ای و احمدی نژاد اصل نظام مردمند؟! از دید این پدیده های نادر، اصل نظام آقای خامنه ای و حامیان خود فروخته و شاید شستشوی مغزی شده ای هستند که 70 میلیون ایرانی را به بهای یک قطره اشک" آقا" سلاخی می کنند. افسوس که سرنوشت کشور زیبای ما بدست خونخوارانی وقیح افتاده است، اما جنبش سبز ما سوسوی امیدیست در در تاریخ تاریک ایران زمین و بزرگمنشانی چون موسوی، کروبی و خاتمی همراهان خستگی ناپذیر و پر افتخار جنبش سبز ایران خواهند ماند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

قطعا ایادی حکومتند وحاکمان باید در دادگاهی صالح و با داشتن وکیل و تمام حقوق قانونی خودشان محاکمه شوند و حق دفاع از خود و اعتراض داشته باشند.ملت مثل خودشان نیستند که با بی انصافی تمام بیدادگاه استالینی برگزار می کنند.
موفق باشید.به امید پیروزی
خسی بر موج
khasibarmowj.blogspot.com